Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

AAAAAVVVVVV!

Startet af Fuske, 4. August 2010, kl. 20:45

Fuske

NUI MOR JEG ER SUUUUR OVER AT VÆRE I BUR HELE EFTERMIDDAGEN NÅR JEG NU PLJER AT  RENDE

så nu skal vi lege..jeg bider dig i fedtet på armene og i blommen på fingrene og du sætter mig ned

så kravler jeg op og bider dig i ballen og i armen og i brystet og i hånden og du tager mig om hovedet og kigger på mig og siger puuuhhhh

og så bliver jeg hyper!


så nu skaldu kanøfles!


tror der skallaves ilderaktiviteter nu  :lol: en understimuleret hvalp bider altså  hårdt!
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

Enig ;) Jeg har 2 styks.. Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Fuske

nåede nærmest kun lige at poste og poppe en oliekapsel og vupti lagde stratenrøveren sig til at sove hmmm  :zz:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

#3
Haha det kender jeg godt :) Når de er små hvalpe skider, spiser og sover de meget :)
Og så bliver de helt oppe at køre når de leger :)
Hahaha.. Laban er begyndt at blive stor og kan hoppe HØJT!
Frygter han snart kan hoppe op på mit bord og stjæle min mad og sodavand (Han elsker at grave i og vælte sodavand) han er i hvert fald godt på vej.. hehe

Så er han begyndt at blive kaldt for klisterdrengen ;) Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Fuske


hehehe her har man luret to ting idag:

1. ben kan man kravle op af

2. bliver man sat ned fra sofaentager  det 5 minutter at finde det sted hvor man med kløerne liiige an få  fatog så klatrr op  :lol:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Fuske

hov!

ja og så jar jegh ikke en teske tilbage i hytten

opvaskemaskinen strejkede idag så al opvask har stået på gulvet imelns den blev fikset...det var GULD at se Quark rende frem og tilbae og hente hver en fiiiin skinnende teske, startende medmine merrild rørepinde  :fnis:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

HAhaha... Så skulle du se.. Laban stjal noget rigtig pinligt fra mig idag xD Tør ikke at skrive hvad det var :P ... Men noget ret intimt... HAHAHAHA.. Hvad fanden! LABAN!!!! xD Han er også begyndt at kravle op af mig når jeg står og laver mad

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Fuske

Citat fra: Kristine Dato  4. August 2010, kl. 21:52
HAhaha... Så skulle du se.. Laban stjal noget rigtig pinligt fra mig idag xD Tør ikke at skrive hvad det var :P ... Men noget ret intimt... HAHAHAHA.. Hvad fanden! LABAN!!!! xD Han er også begyndt at kravle op af mig når jeg står og laver mad

tampax?
bind?
kondom?
pessar?

mere pinligt kan det sgu ikkevære hahaha (hmm med mindre det er BOB)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

Altså.. min kæreste gav mig en for sjov gave... en... dildo :P LOL!
Så han havde taget hovedet i munden og var stukket af med den og ville gemme den i sit hemmelige gemmested bad kommoden og blev nød til at rive den fra ham... Hahahahaha :P  :X :-$

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Fuske

Citat fra: Kristine Dato  4. August 2010, kl. 22:27
Altså.. min kæreste gav mig en for sjov gave... en... dildo :P LOL!
Så han havde taget hovedet i munden og var stukket af med den og ville gemme den i sit hemmelige gemmested bad kommoden og blev nød til at rive den fra ham... Hahahahaha :P  :X :-$

nja så er det jo  ikke helt en BOB (Batery Operated Boyfriend) men hen i den retning hahahaha

og du fik ikke foreviiget tyven?  :lol: :fnis: :dans: 8)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

HAhahaha nej, men stadig pinligt :P
Jo jo, fik den taget fra ham selv om det var meget imod hans vilje, for det var hans nu... Hahahaha

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Fuske

Citat fra: Kristine Dato  4. August 2010, kl. 23:12
HAhahaha nej, men stadig pinligt :P
Jo jo, fik den taget fra ham selv om det var meget imod hans vilje, for det var hans nu... Hahahaha

hmm dit svar var sletikke dukket op  i min søge funtion


herhjemme er  det pt bidetid så jeg undersøger muligheeder for  opdragelse
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

Hmm underligt :)
Ja det kan jeg godt forstå..

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Charlotte

Det lyder som om I hygger jer med jeres hvalpe.  :lol:

Klisterdrengen er nu blevet dildodrengen???  :lol:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Namilla

Det kunne have været værre... jeg har engang haft en ilder komme rendende med et par trusser fra vasketøjskurven, mens jeg havde gæster... og kender en der havde en ilder der kom rendende med et kondom, også mens der var gæster...