Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

"Dk Phoenix´s Blue Hour at Tiffany" 12 uger sælges :)

Startet af tzari, 4. September 2010, kl. 15:58

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato 29. Oktober 2010, kl. 15:36
enig, ser godt ud :D

Måske man skulle overveje hende som legekammerat :)

vi må lige se hvordan det ser ud med økonomien først hehe (Vi er lige flyttet, så vi skal lige have styr på diverse regninger)
Jeg vil helt kalrt anbefale at besøge denne dejlige pige.. Hun er virklelig skøn, og så ser hun bare SÅ utrolig lækker ud for tiden.. helt klart et besøg værd...

Mewz

Citat fra: tzari Dato 28. Oktober 2010, kl. 21:09
hun mangler stadig en madmor tror freja ville eeelske en stor hvalp at jage rundt med. Tif har den skønneste vinterpels lige nu

Hah, sikkert. Hun bruger stadig Lusen som rangle, når hun bliver for legesyg.

Men vi har vidst ikke råd og plads til at anskaffe en til.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

tzari

Tif kommer med som burkammerat til vif så folk kan se hende. Men hun kan ikke tages med fra udstil men skal hentes i odense er svært at bedømme om man passer helt sammen på så "stressende" og uvant en dag og vil ikke risikere spontan køb.  Så i kan bare komme forbi og se hende  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner


Amazing Ferret

Måske du skulle overveje at sætte prisen lidt ned  :)

tzari

Hvis folk ikke vil give den pris for en velopdragen begyndervenlig hvalp, der endda kan tricks, er efter fornuftige linier og desuden er chippet og vaccineret er det ikke rette køber. Jeg venter på det rette hjem og venter hellere længere end sælge hende til nedsat pris hurtigere og måske få hende retur.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Oki  :)

Du virker bare lidt desperat for at få hende solgt.....

tzari

Så er Tif flyttet i nyt hjem så tråden kan bare låses  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner