Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Verdens kedeligste billedtråd...

Startet af AlisVolatPropiis, 24. September 2010, kl. 00:35

AlisVolatPropiis

Men det gør mig sgu så glad....

Jeg gav engang min dreng et løfte....min elskede Cosmo...at vi nok skulle få en lejlighed hvor han og hans senere ildervenner kunne gå frit...hvor der var rigelig plads til at strække ud, gakke ud og hvor vi skulle kunne leve sammen meget mere intenst end på mine tidligere 29kvm som med alt mit lort var umuligt at ildersikre tilstrækkeligt nok til jeg turde have dem frie uden opsyn....

Vi er stadig i udpakning og ildersikrings fasen....men....mine dyr kom HJEM i tirsdags....og med hjælp fra den alt for dejlige Julia fik vi hurtigt gjort stuen...som iøvrigt er ligeså stor som hele min gamle lejlighed...ildersikker nok til frie ildere under opsyn indtil videre....og her er lidt, nok for andre -komplet intetsigende, billeder fra deres første færd i det nye hjem....

De lukkes ud...take of!!! :P




Min forsigtige lille Sperosen var lidt imponeret tror jeg...


Kom nu Spero....
-Bedstemor Aisha med fedthale (en ting der er på mode hos hende, Cosmo og Spero for tiden) prøver at lokke ham ud
Deeeet farligt!!!

Men ud kom min smukke fjollebolle da...



Det hele lugter bekendt...og så alligevel ikke..o.O





Hov en forhindring...


Og nogle ting vi aldrig har fået lov til at have før....







En ilder, et rør og et ømt moment...


Eget bibliotek...*G* tilgiv det gule misfarvning...det er en reol der har fulgt mig siden jeg var 8-9 år gammel...og jeg har røget siden jeg var eh...15...
Cosling...

Sperosen


Thjahalelayli..

Som eh...er blevet lettere....FED i sin vinterpels...





Men ja...dyrene virker gladere...
Selv gamlepigen Aisha er i hopla..



......Stadig dronning!!

-tror det er godkendt...af hendes mokkestæt...håber det sgu....

og de har lovet at hjælpe...

Og alle har brugt bakken udelukkende :D :D :D

Ja det var lidt meget :lol: jeg lover at kede jer igen :P

Shamua

Jeg synes nu det var meget godt.. hyggelige billeder, ikke spor kedelige :)

Vh. Marianne

PiaLyng

Du har nogen smukke dyr, Trine..
Selvom de har fået sig en nær så pæn modetrend :P.

Tillykke med lejligheden endnu engang, og mest tillykke til dine dyr, som nu lever i et palads :P!!

cibatuchsi

skønne billeder fra deres hjemkomst.... smiler
og hvor ser det bare godt ud med alt den plads :)

Sølvsten

De er absoult ikke kedelige. Det er da netop sådanne nogle billeder der viser hvordan dyrerne virkelig er.

Og sikke smukke dyr!!!

KariN

Skønne skønne billeder af de dejlige møg-kræ ;)

Det er fedt for jer at i alle har fået så meget mere plads at boltre jer på :D :D

Din lejlighed er SÅ skøn snuske :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Vil give de andre ret, det er ikke kedelige billeder, men billeder der viser hvor meget det betyder for ejeren at kunne holde et løfte. Tillykke med lejligheden Trine, jeg håber at både du og dine dyr finder Jer hurtigt til rette (det ser nu sådan ud) :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Så dejligt at din madmor har holdt sit løfte til dig Cosmo :)

Trine: tillykke med din nye lejlighed, skønt for både dig og alle totterne ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at se... Nogle rigtige dejlige billeder af dine dyr... Synes det er så dejligt at se at du har fået mulighed for at holde dit løfte til Cosmo.   :)

mette11

Jeg er imponeret over at de ikke smed alle bøgerne ned med det samme!!  :P Men nu har de også været i bootcamp noget tid jo, så de burde have lært lidt om pæn opførsel jo!!  ;)

AlisVolatPropiis

Hvor er i alle søde.... :) Jeg er simpelthen så glad for tiden, at jeg til tider fanger mig selv i at sidde og smile fjoget....Især når jeg sidder her på gulvet med dem rendende omkring mig...
Og ja...fedthale eller ej...og ehm en noget voldsom vinterfedme -mine dyr er smukke skønne og dejlige :D og taaaark fordi det ikke kun er deres "mor" der synes det :P

Jeg synes virkelig jeg kan mærke en forskel på dem...de virker gladere og som om de virkelig hygger sig :)

Mit løfte til min dreng var meget vigtigt for mig.....og jeg tror ikke jeg har tal på hvor mange gange ham og jeg en sen aften har siddet og nusset og "snakket sammen" om "når vi får et ordenligt hjem" :lol: Men det er virkelig virkelig svært at få noget i byen, til en pris man kan klare på en su. Og smid så lige et krav om tilladelse til husdyr oveni.......især i denne tid hvor de lejer 12kvm værelser ud til 4500kr....-det ville jeg faktisk ikke engang have råd til....så det så faktisk lidt håbløst ud og mig og cossi kunne kun tale om hvor fangede vi følte os i den gamle lejlighed...men nu....liv og glade dage :lol:

Det var så skønt at få lejekontrakten....med husdyr tilladt...61kvm til jer...

Og at se disse billeder og samtidig kigge på dyrene der ligenu på samme måde kan rende rundt på meget mere plads -selvom de endnu kun har stuen...så er man sgu glad ilderejer.... ;)

Mette .lol: de børger er kilet så hårdt sammen jeg har brugt en hammer til atfå den sidste ned i rækken *G*

Anne

Det er uverhovedet ikke kedelige billeder! Hvor er det bare godt med den nye lejlighed og dyrene :) Jeg gad godt det var mine der kunne bruge bakken. De har sagt tak for deres nye værelse ved at skide over det hele hver dag.

Cille

Jeg synes også at det nogen dejlige billeder...de fortæller jo en lille historie :)

FerretParadise

Endnu engang tillykke med din lejlighed Trine, det er bare så dejligt, at mærke din glæde.
Du har virkelig fortjent både glæden og lejligheden, og så er det bare endnu mere skønt, at dine dyr nu har fået mere plads at tumle på. :)
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Jeg er virkelig glad på dine og totternes vegne  :)

Det godt at se at de nyder det nye hjem