Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Verdens kedeligste billedtråd...

Startet af AlisVolatPropiis, 24. September 2010, kl. 00:35

Julie

Dejlige billeder :D Jeg glæder mig sådan til at besøge dig engang!

Malene

Jeg synes også det er nogle dejlige billeder. Dyrene skal nok blive rigtig glade for at kunne gå frit :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie Stuhr

Tillykke med jeres nye hjem, allesammen :)

Lige et hurtigt spørgsmål, i buret har du fjernet "tremmerne" i bunden - kan dine ikke komme ud der eller har du sikret det?
Og.. ehm, lige et mere  :-$ kravler dine ikke op på toppen af buret?

AlisVolatPropiis

Anne jeg ved ikke helt hvad der sker...de har altså ikke været 100% træfsikre før.....tror det er Mette's indflydelse på dem o.O

Cille tark...de fjollede kræ fik også bare taget nogle runder :P

Ann...mine dyr fortjener det mest....og det er så herligt...jeg er så glad...det er helt vildt. :D endelig et hjem.

Erika tak skal du ha...ja vi har jo talt en del om vores latterlige boligsituationer... men det er lyst op for os begge :D

Julie...du SKAL komme :D så hygger vi og æder nudler :D og tak :D

Malene ja det tror jeg også :D ligenu går de dog selv i seng i buret....og der går lidt tid før alt er pakket ud og sikret, skal også have den anden lejlighed rengjort og afleveret....men det kommer...det er opnåeligt og det gir mig sådan en ro og glæde :D

Julie takker :D og ja det har jeg..jeg går ud fra du har samme bur? jeg har fjernet tremmerne for jeg syntes ikke de skulle gå på dem..og så bare sat plastikbakken op i den øverste rille/slide hvor tremmerne skulle være, istedet for den nederste. Så kan mine i hvert fald ikke komme ud....og nej endnu ingen der er kravlet op af buret. Men kommer det, så får det to plexiplader.

Julie Stuhr

Det var smart :D Vi havde lidt linolium som blev skåret til og lagt oven på tremmerne :)
Alle mine fede dyr elsker at kravle op og smide rundt med alle deres ting, som står ovenpå buret.

Stephanie

Stort tillykke med lejligheden  :)

Hvor er det lækkert at både dig og dyrene nu har langt mere plads at boltre sig på.

(og damn...hvor er dine dyr lækre  :o)

Anne

Jeg tror bestemt ikke det er mettes indflydelse :P Alle mine var fuldstændigt urenlige efter de kom hjem fra mette de første dage (men det var nok protest over at jeg ikke havde taget den lækre løbegård med hjem til dem!!!)

mette11

CitatJeg tror bestemt ikke det er mettes indflydelse  Alle mine var fuldstændigt urenlige efter de kom hjem fra mette de første dage (men det var nok protest over at jeg ikke havde taget den lækre løbegård med hjem til dem!!!)
Anne der er altså en meget stor forskel...dine ildere blev passet af Jonas jo...Trines tog jeg mig af!!  ;)

Anne

Nå for pokker, så er det Jonas der pillede al renlighed ud af dem :lol:

AlisVolatPropiis

Anne det må du altså lære.....man skal bede om den bedste!!!  <3

AlisVolatPropiis

(undskyld Jonas) -du er tilgengæld den sødeste Jonas jeg kender :P

mette11

Jonas går op i at have det sjovt med ilderne og lege med dem når de er her...han går ikke rigtig op i at bakke/bide-træne ildere (eller jo - han påstår han træner dem til at blive ninjaer!  :S) Så det er helt afgjort der der er en kæmpe forskel!  :ja:

Anne

Ej jeg vil også sige at jeg selv sagde at det var helt fint at han ikke lavede andet end at aktivere dem, og sørge for de havde mad og vand :) Jeg kom jo og påduttede ham mine dyr lidt i sidste sekund, så jeg er nu bare glad for at han kunne :)

AlisVolatPropiis

Citat fra: mette11 Dato 27. September 2010, kl. 08:57
Jonas går op i at have det sjovt med ilderne og lege med dem når de er her...han går ikke rigtig op i at bakke/bide-træne ildere (eller jo - han påstår han træner dem til at blive ninjaer!  :S) Så det er helt afgjort der der er en kæmpe forskel!  :ja:

:lol: :lol: :lol: jeg elsker altså Jonas's humor.....men det forklarer fede sortes opførsel de sidste par dage :P

Starshineferrets