Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

5 år med My

Startet af Anne, 26. September 2010, kl. 22:10

Anne

I dag er det 5 år siden at jeg drog til give med sommerfugle i maven, for at hente en lille ilderhvalp. Jeg måtte vente længe i give på opdrætteren, ja en evighed føltes det som, men så kom hun også endelig med en transportkasse med to bittesmå hvalpe i. De lignede hinanden, men den største af dem prøvede at hoppe på mig gennem tremmerne, og den mindste var i forvejen den jeg på billleder havde udset mig, så Lille My kom med mig hjem.

Hun lugtede sødligt af hvalp og var ikke længere end min hånd, selv om hun var 11½ uge. Og så bed hun så jeg blev frustreret tudede de første aftener.

Men nu har vi jo gået meget igennem My og jeg, og hun er ikke nogen dum lille hvalp mere, og jeg ikke længere en nybegynder med alle de fejl der hører med. Hun er noget af det bedste jeg har og jeg kan slet ikke udtrykke min kærlighed for hende i ord. Ofte tænker jeg på, at jeg nok ikke får lov at have hende flere år endnu, med liniens statistik og alt, men jeg ved hun er en stærk lille pige og jeg nyder hver dag jeg har hende. Tænk at jeg skulle være så heldig at ende med en så smuk og intelligent en ilder, som min aller første og uden at jeg kiggede efter andet end en hvalp der så sød ud.

Ja jeg kunne jo blive ved med at skamrose hende for evigt, for hun er uden tvivl den smukkeste og dejligste ilder på jorden (JO hun er og det er MIN tråd så jeg bestemmer!!).


Billederne er "gamle" fundet på photobucket i mit album, da jeg desværre ikke lige har tid og overskud i dag til at lægge nye ind, så det må i have til gode. Har gjort lejlighed rent hele dagen og da jeg kom hjem til Aalborg skulle jeg selvfølgelig være sammen med My og de andre og ikke redigere billeder, så det bliver disse:










AlisVolatPropiis

Smukke dejlige skønne my....med det helt unikke glimt i øjet :D -tillykke med hende der Anne....selvom hun synger tossede sange til jer, og opfører sig sådan lidt sært til tider...så er hun godt nok glad for dig :) Det er der vidst ingen der kan være i tvivl om :) du er en højest elsket ilder :) og din mors øjesten.  <3

Snabeldyr

tillykke med my

hun er dejlig
Stealing our hearts, then our sanity

Julie

My er virkelig en dejlig ilder. Jeg håber hun klarer den nogle år endnu :)

Line

KÆÆÆÆMPE stort tillykke :D  :tillykke:

Amazing Ferret

Stort tillykke til dejlige My  <3

Shamua

Tillykke til dig Anne og Lille My, for at haft mulighed for at nyde hinandens selvskab i 5 år  :love:... Må i have minimum 5 år mere sammen  :D

Jeg håber jeg kan lave den her tråd om 4 år, med min første ilder :P

Vh. Marianne

Cille

Tillykke med hende.
Må hun bliver mega gammel :D
Hun er den dejligste lille pige, og med det frækkeste lille hvalpe-agtig ansigt

lussingen

Tillykke til Lille My :tillykke:
Jeg håber I får mange dejlige stunder fremover. Hun er godt nok en smuk og charmerende lille pige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Tillykke med jeres 5 år med hinanden.
Jeg håber, at I får mange flere år sammen. :)
Ann Hillerslev.

mette11

Tillykke med jubilæet... :dans: Selvom det er gamle billeder er hun jo stadig smuk og dejlig... :ja:

KariN

Stort tillykke med i går til den smukke prinsesse :D

Hvor er det skønt at i har fået lov at have 5 år sammen, jeg håber det bliver mange flere :)

Og ja My der er ingen tvivl om hvor højt din madmor elsker dig
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Tak alle sammen :)

Nu fik jeg ikke lavet en tråd på hendes fødselsdag den 7/7, men synes jo alligevel hun skulle fejres lidt. 5 år er jo nærmest "rundt" og jeg tror ikke jeg er så heldig at få fem år mere med hende, selv om jeg da betstemt håber det!

Og My vil altid være den smukkeste og dejligste ilder i mit hoved. Hende og Puk, mine 2 første, vil altid have en helt særlig plads.

Sølvsten

Ja Anne du ret hun er fantastisk at se på og sikkert også at være sammen med.

Tilykke med jeres 5 års venskab.

Barky

#14
Tillykke med jubilæet My og Anne..  :)

Bla bla bla.... Hilsen Julia