Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

:-D

Startet af xCelina, 11. Oktober 2010, kl. 21:32

xCelina

Kæresten og jeg har fået hus og skal flytte her om 3 uger! iiiiih hvor jeg dog glæder mig! :D
- men når vi så flytter, så er det meningen at pigerne skal til at være ude hele tiden, så vil rigtig gerne have en masse råd fra jer om hvordan og hvorledes vi skal vende dem til det og hvad der skal være til dem rundt omkring i huset.. altså til at sove og lege i..

også var vi forresten inde hos allison i sidste uge og få dem vaccineret, og til dem som jeg har snakket med Lilli og hendes vægt om, så er hendes organer voksne og som de skal være, alt fint, hun er bare en lille pige :dans: hun vejer 620 g.. hihi.. meget lille pige! :) og Baby vejer 840, hvis det skulle interessere nogen  ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

I er i hvert fald nok nødt til aat vente til næste år så i kan vende dem til det i løbet af sommeren vil jeg mene...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato 11. Oktober 2010, kl. 21:40
I er i hvert fald nok nødt til aat vente til næste år så i kan vende dem til det i løbet af sommeren vil jeg mene...
Og forresten tillykke med huset, det er da dejligt!

cibatuchsi

Citat fra: A_M_T Dato 11. Oktober 2010, kl. 21:40
I er i hvert fald nok nødt til aat vente til næste år så i kan vende dem til det i løbet af sommeren vil jeg mene...

som jeg læser det skal de gå frit i huset ;) men ret mig gerne hvis jeg tager fejl :)

xCelina

Du har ret Daisy.. :P
Vil ikke have dem udenfor.. hehe.. men tak for det A_M_T :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: xCelina Dato 11. Oktober 2010, kl. 21:53
Du har ret Daisy.. :P
Vil ikke have dem udenfor.. hehe.. men tak for det A_M_T :)
ahr okay, sorry.. det blir de glade for...

xCelina

helt i orden.. ;)
ja, ikke? men kom lige med et par idéer, hvis der er nogen der ligger inde med nogen..  ;)

KariN

Huler, hængekøjer, senge og en masse tæpper de kan gemme sig og putte i :)
f.eks. under sofaen, i nogle hjørner og sådan

Selvfølgelig nogle mad og vandskåle rundt omkring i huset.

Bakker i hvert rum (for jeres egen skyld) ;)

Og så deres legetøj, nogle rør osv :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Charlotte

640 gram er ikke så småt. Min mindste vejer 556 gram (hun er 8 måneder).
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Lea

Husk at lukke ALLE huller af som de kan komme ind i hvor de ikke må være som under køkkenskabe osv.

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Namilla

Jeg så engang et billede hvor nogen havde taget de hvide rør (udsugningsrør) og sat fast på en væg...der var mange meter rør og de sluttede ved en platform/hylde på væggen hvor der var soveplads...det var rigtig rigtig smart, og så slap man for at have 30 meter rør liggende på gulvet....