Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Funder søger blivende hjem

Startet af Splash, 13. Oktober 2010, kl. 20:01

Splash

Funder søger et kærligt BLIVENDE hjem. Han er lidt over 1år & fra Holland,en ægte charmetrold. Den skønneste dreng man kan tænke sig, har haft en hel del ildere og ham her er klart min nummer 1. Han hverken bider ell tisser i krogene. han er kastreret & Vaccineret for 2mdr siden. Super sjov at gå tur med & lege fangeleg hjemme. Han Elsker at nappe i tæer da det er ilderens måde at indbyde til leg. Han snorker højlydt & båtter løs når han er ude super glad dreng med masser af lyd på. Min kæreste er allergisk & kan derfor ikke beholde ham efter han er flyttet ind. Funder er god til en begynder men men men - DU SKAL VIDE hvad du går ind til da han kræver meget mere opmærksomhed & nus end en gnaver. Han er et rovdyr & lugter derfor også kraftigere, han er klodset, han vælter nemt en vase i forbifarten & elsker at grave i planter. Der medfølger fodder, godbidder, træpiller, bur,l egetøj og sele, kattebakke m.m. for 2500kr. Han Koster 1500kr & pris er ikke til at forhandle. En ægte bamse man kan kaste kys på.

Det er med stor sorg at jeg må vælge ham fra  :'( han er klart en ener.
Flere billeder kan mailes hvis det har interesse. Funder kommer ikke til hvem som helst, så vælger mellem evt købere.

Du kan se billeder inde på DBA link her:
http://www.dba.dk/ilder--pastel-funder-soege/id-69165501/

Splash

Funder bor nu i brønshøj  8) solgt til et mægtigt sødt par !