Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Billedkonkurrence januar 2009

Startet af Malene, 10. Januar 2009, kl. 21:16

Malene

Tema
Ilderportræt - Det siger lidt sig selv. Jeg forventer at se en masse flotte portrætbilleder :D

Regler
- Man skal eje rettighederne til billedet, samt eje mindst én ilder på billedet.
- Billedet skal være mindst 640x480 pixels og må ikke "stå op".
- Man må kun detage med ét billede og det må ikke tidligere være vist på Ferretopia.
- Billedet skal være skarpt og tydeligt og må ikke være manipuleret, udover småting som at gøre skarpere, ændre kontrast, fjerne røde øjne osv.

Indsend billedet, samt brugernavn og ildern(e)s navne til k@ferretopia.eu inden den 26. januar 2009, kl. 24:00.
Alle detagende vil modtage respons på deres indsendte billeder.

Vinderen af afstemningen vil få deres billede i en ramme og smækket en måned på forsiden!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Metnil

jeg spørger dumt.. men hvad kategoriserer i som et portræt??

Malene

Et portræt er egentlig bare et billede af en enkelt ilder, hvor der er fokus på "ansigtet", men hele kroppen må godt være på billedet. Altså, skal baggrunden og andre ting i billedet ikke være det dominerende :) Jeg håber det var forståeligt :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Skarin av tåkeheimen

da har jeg prøvd å maile ett bilde ;)
så vi får se om jeg har gjort det rett :dans:

Soelberg`s SUN ferret


hvad nu hvis man ikke fatter en hat at at lave billedet mindre , kan man så stadig deltage  8)

PiaLyng

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 24. Januar 2009, kl. 09:40

hvad nu hvis man ikke fatter en hat at at lave billedet mindre , kan man så stadig deltage  8)

Det vil jeg egentlig også gerne vide  :-$ *-) 8)

Malene

Ja, selvfølgelig kan man det :) Billedet skal bare være mindst 640x480 px, men det må godt være større.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Soelberg`s SUN ferret



Hvor herligt. Så sender jeg lige et SS