Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sica søger stabilt og blivende hjem

Startet af Selina, 1. November 2010, kl. 12:43

Selina

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal gribe denne her salgs tråd an,!

Sica er mørk pastel, 38 cm, hun er født med 3 kvart hale, og mangler en tå på en af bagbenene, sidst jeg vejede hende vejede hun 682g.
Sica er fra dyrehandel, og startede godt ud hos hendes gamle hjem, men da hundene begyndte at gå sammen med hende på øverste etage blev hun meget bange. hun begyndte derfor at bide, gamle ejer kunne ikke håndtere hende, gamle ejer siger at hun bed gennem hud og hang i finger, (den adfærd har vi dog aldrig oplevet med hende her hjemme) hun napper ganske vist, og fik Eliza og KariN til at kigge på hende, jeg lærte hurtigt hvordan jeg skulle takle hendes bidderi, Sica har muligvis oplevet noget forfærdeligt i hendes liv, hun bliver meget meget gal når man bruger nakketag på hende, og hun er ikke glad for at blive rørt på rykken, kun hvis hun ligger og sover på en, MEN nu har jeg som sagt fået læreplads hos Dennis Knudsen og har en arbejdsuge på 45 timer, så det er virkelig gået ned af bakke for den lille pige, hun var begyndt at vise tillid til mig, men så fik jeg lærepladsen og nu er jeg ikke så meget hjemme og træne med hende mere. Derfor bliver jeg nød til at sælge hende/gå af med hende.

Jeg ønsker at hun kan få et super godt hjem med ilder ejere som er vandt til bidde ildere, som sagt bidder kun ikke igennem, men napper meget hårdt.
Det skal være en familie som har MEGET tid til opdragelse og ikke kun er hjemme 4 timer hverdag, hun skal håndteres i hænder mange gange i løbet af en dag, så vil du/i hurtigt se resultater med den lille pige. Som sagt skal det også være et blivende hjem, så hun skal på ingen måde sendes videre. man kan sagtens komme til hende men når man løfter hende op kan man nok godt forvente et lille nap i fingeren. jeg så resultater med den lille pige på en uge, så hun er absolut ikke forgæves arbejde, hun er utrolig kontakt søgende og legesyg også med mennesker, du skal forvente at lille sica står/kravler op ad dine ben for hun gerne vil have leg med madmor :) hun er sele vandt og elsker at gå tur og grave i sandkasse, når man går tur, bidder hun slet ikke, for der er madmor hendes trykke base. sica er faktisk en meget dejlig pige, hun skal bare lære at de der store hænder altså ikke gør noget. :)

Hun er omkring 6 måneder og ikke neutraliseret.

Som sagt taler vi om at jeg gerne vil have omkring 500 for hende, men hvis det perfekte hjem melder sig og ikke vil give noget for hende, er det også okay, jeg vil hende bare det bedste.

Sica elsker at putte og lege vildt med de store drenge, der er intet der er for stort til lille Sica, hun er bakke trænet :D


Selina


Selina


AnneME


Selina

Citat fra: AnneME Dato  2. November 2010, kl. 16:18
hvor er hun smuk! :)

Hun er meget smuk, håber virkelig jeg kan finde et godt hjem til hende :)

Selina