Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

rosetter?

Startet af Anne, 28. November 2010, kl. 17:08

Anne

Hessel siger at jeg skal kalde det her emne for "iii iii jeg har ingen rumlig sans", men det synes jeg måske var en dårlig overskrift!!

Ikke desto mindre kunne jeg godt tænke mig at se et billede af hvordan jeres rosetter hænger. Især jer der har en del af dem. jeg skal nemlig have hængt mine op, og det må meget gerne være på en måde som jeg ikke skal have helt om på, hvis jeg får mere end 2 rækker. og ja.. jeg har åbenbart ikke så meget rumlig sans der....

Amazing Ferret

Jeg har bare klasket mine op på væggen  :fnis:
De hænger dog lidt i orden alligevel. Dem der har vundet flere rosetter hænger ligesom i en lille gruppe


Shamua

#2
Sikke en flot væg Erika :D

Men hvorfor lige en hest midt i alle ildernes rosetter?  :fnis:

Jeg har desværre kun 3 op og hænge Anne, så det hjælper nok ikke så meget :P

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Citat fra: Shamua Dato 28. November 2010, kl. 17:40
Sikke en flot væg Erika :D

Men hvorfor lige en hest midt i alle ildernes rosetter?  :fnis:

Jeg har desværre kun 3 op og hænge Anne, så det hjælper nok ikke så meget :P

Hehe fordi den ikke kan hænge andre steder  :fnis:

Barky

Ja, du har godt nok set mit før. Men du kan da lige få lov igen. *G* (Altså - det var før at jeg pillede dem alle sammen ned og smed dem i kælderen i en kasse sammen med alle statuetterne.)




Og her er lige et jule-hygge billede fra sidste jul. Altså før DIU, hvor Alma slæbte endnu en pokal hjem *G*
For statuetterne skal jo også stå et sted ik? Nå, de er også pakket væk nu. Og det er godt. For ellers havde de 3 katte da fået væltet dem alle.
Nogen vil også bemærke at der nok mangler et par Viking ilderen statuetter som Albert vandt engang, men da have jeg altså en kat som syns de var fede at tygge i, så de stod i et skab. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mustela

Jeg har et hvidt lærred(100x100cm) hængende over ildergården i soveværelset, hvor dyrenes rosetter er syet eller sat fast med en skikkerhedsnål på. Der er plads til rigtig mange, og man kan altid sætte dem anderledes. Pt hænger der 17stk, og de kan til hver en tid rykkes tættere, fjernes osv. Og så kan man evt sætte en hylde eller 2 op under lærredet, hvor pokaler/statuetter osv kan stå.

Men det pæneste ville nok være at flytte det hele ned i kælderrummet, som Julia har gjort  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Starshineferrets

Mina rosetter är förpassade till sovrummet, en del statyetter har fått flytta ut i vardagsrummet till min sista illersäkra plats dock. Har ingen speciell ordning alls... har fått flytta om rosetterna flera gånger pga omöblering i rummet.. så nu får de helt enkelt hänga där de hänger






FerretParadise

Jamen så fik jeg da også lyst til at være lidt med.

Først er der et billede af mine dyrs BIS/BIM plus nogle statuetter fra diverse udstillinger.



Her er så mine dyrs rosetter og pokaler og statuetter.



Og så er der champion certifikaterne. (Der er også en enkelt dommerfavorit, resten af dommerfavoritterne hænger i køkkenet)



Ann Hillerslev.

Eliza

Når man har så mange rosetter som dig Ann så synes jeg det er en ret fed måde at hænge dem på.. Men kan du huske hvem der vandt hvad eller hvad gør du for at huske det? Kan se andre hænger dem samlet for den ilder der vinder dem.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Så vidt jeg kan huske så skriver hun dyret's navn bag på rosetten.. På forsiden af rosetten kan man jo se hvilken udstilling og hvilket årstal.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Starshineferrets

jag hänger inte mina utefter vem som vunnit vad... och oftast glömmer jag att skriva vem som vann :S men ja.. jag har ju det på min HP så kan alltid kolla där.

Ann: din vägg är verkligen fin!

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 29. November 2010, kl. 13:11
Når man har så mange rosetter som dig Ann så synes jeg det er en ret fed måde at hænge dem på.. Men kan du huske hvem der vandt hvad eller hvad gør du for at huske det? Kan se andre hænger dem samlet for den ilder der vinder dem.
Ja som Barky så rigtig skiver, så har jeg skrevet dyrenes navne bagpå rosetterne.
De hænger så i den rækkefølge de er vundet.

Mange tak Sara.  :)
Jeg er helt vild med dit pokal/statuette skab, det er super flot.  :)
Ann Hillerslev.

Anne

Ann, sidder dine ovenpå hinandens haler, eller tager du halen til side eller? For det er noget i den stil jeg først tænkte, men så var halerne i vejen!

Katrine: har du ikke et billede :) ?

Og tak for billederne alle, så er der da lidt inspiration!

FerretParadise

Når jeg ska hamre et søm i, i en række under de andre rosetter, så skiller jeg lige halen ad, så sømmet ikke kommer til at gå ind i båndene. ;)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato 29. November 2010, kl. 16:14
Når jeg ska hamre et søm i, i en række under de andre rosetter, så skiller jeg lige halen ad, så sømmet ikke kommer til at gå ind i båndene. ;)
det er godt nok nået af en blærerrøvsvæg du har! ;o)