Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jeg er forvirret?

Startet af Lenac, 3. Januar 2011, kl. 17:56

Lenac

Jeg har siddet og set lidt på nogle forskellige sider med billeder af ildere, og der faldt jeg overnoget der gjorde mig lidt forvirret.
Åltså som jeg har forstået har man en silver hvis den har grå pels i stedet for den brunlige, men så en side hvor der var standart, mørk standart (sort) og lys standart (grå)...  :S
Mit spørgsmål er så hvordan ved jeg om min grå hun er lys standart eller silver?
Er der give aways men kan se efter?
xoxo Malene <3

cibatuchsi

smid et billed af hende herind så kan vi prøve at se på det udfra billeder. :)

Selina

sys personligt også nogle standarter i mine øjne ligner silver. men måske det nemmeste ville være hvis du lage et billede op af din pige, så vi kan se hende, så er det lidt nemmere at se hvad hun er :D

Selina

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. Januar 2011, kl. 18:00
smid et billed af hende herind så kan vi prøve at se på det udfra billeder. :)

ov der var du lige lidt hurtigere end jeg :)

cibatuchsi

Citat fra: Selina Dato  3. Januar 2011, kl. 18:05
Citat fra: cibatuchsi Dato  3. Januar 2011, kl. 18:00
smid et billed af hende herind så kan vi prøve at se på det udfra billeder. :)

ov der var du lige lidt hurtigere end jeg :)
jeg er lynet.... hehe

Selina

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. Januar 2011, kl. 18:07
Citat fra: Selina Dato  3. Januar 2011, kl. 18:05
Citat fra: cibatuchsi Dato  3. Januar 2011, kl. 18:00
smid et billed af hende herind så kan vi prøve at se på det udfra billeder. :)

ov der var du lige lidt hurtigere end jeg :)
jeg er lynet.... hehe

haha dit tastertur gløder simpelthen bare ;)

cibatuchsi

^^ det kan du tro.....  muhaha


Anne

Jeg synes sjældent det er svært at se forksel, tag min My, f.eks. hun er jo en ret grålig standard men der er ingen (med forstand på det) der ville sige hun er en silver.
(joa og my)

Man kan se tydeligt se de brune nuancer i my, men standarder kan faktisk også være mere grå end hende og stadig være standarder.

Nu er silvere jo også ret ofte bare standarder med roan, og derfor kan det på nogle tidspunkter være svært at se, men en silver må ikke være brun overhovedet.


cibatuchsi


Anne

Ja hun er helt sikkert standard, i samme farvenuance som My, som er den gammeldags/normale/lyse standard. De kan om vinteren især godt være grållige, men du kan jo se at masken er brun og benene er også mærkebrune, selv om helheldsindtrykket er gråt.

Anne

My, lys/almindelig standard:


Anne

Sif (død :'( ) - Silver




Og Mettes Xingzing er det vist (håber det er ok med mette hun havner i denne tråd) -silver

Anne

Det skal lige siges at Sif på det første billede er en "uren" silver, dvs hun har lidt brun i farven, men er satdig meget mere silver end standard.
Undkskyld jeg spammer, men har ingen editknap for tiden.

Lenac

Så trunte er lys standart... men når man bare ser hende er hendes maske grå og ikke brunlig... og hvis de om vinteren kan være grålige, betyder det så at kun bliver brun igen til sommer med sommerpelsen..?
xoxo Malene <3