Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Godt bur til én ilder?

Startet af katjap, 4. Januar 2011, kl. 10:14

katjap

Hej.. :-)
Har fået tilbudt dette bur billigt, men vil høre om i mener det vil være okay til en ilder?

http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c47/m917/ilder/bure/rottebur_med_3_etager_81_x_54_x_90_157_cm/

Eliza

Jeg synes det ser alt for lille ud og det ville være godt hvis ilderen selv kan få lov til at løbe ind og ud af buret når den har udetid..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng

Et Furet xl / Furet xl tower ville være godt da det står på bunden.
Men hvis det skal være noget ala det der vil jeg forslå Royal suite - fåes til 2300(??) på zooplus.de :) Og så kan man lave en lille trappe op.

katja74

Jeg syns ikke det ser for lille ud.... til 3 fritter, hvis de altså kommer ud og løber de timer de skal hver dag *ss*  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Charlotte

Til 1 ilder vil det nok være ok i størrelsen med de 3 etager men etagerne er jo i tremmer. Det bryder jeg mig ikke om. Så jeg ville ikke købe det.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Charlotte Dato  4. Januar 2011, kl. 18:54
Til 1 ilder vil det nok være ok i størrelsen med de 3 etager men etagerne er jo i tremmer. Det bryder jeg mig ikke om. Så jeg ville ikke købe det.

Man kan f.ex sy nogle betræk til hylderne.. Eller skære plader der kan ligge på.. men jeg ville heller ikke bryde mig om bare tremmer...

katjap

Tak for jeres in-put :)
Tror jeg vælger et andet bur... 8)

Dumle

Citat fra: PiaLyng Dato  4. Januar 2011, kl. 12:39
Et Furet xl / Furet xl tower ville være godt da det står på bunden.
Men hvis det skal være noget ala det der vil jeg forslå Royal suite - fåes til 2300(??) på zooplus.de :) Og så kan man lave en lille trappe op.

Royal Suite fås også på LUX shoppen ;)

AnneME

#8
den er a 80x56x90synes den er for lille

lille_thor

jeg vil nok ogsåsynes det måske er lidt lille til 3.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred