Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nyeste kreation:o)

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 5. Januar 2011, kl. 23:09

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så har jeg været igang igen her til aften og skulle testsy en ide jeg havde og en 4-kantet hule.. Syns selv den blev meget vellykket. Den var ike svær at sy, men det to ret lang tid...

Her er resultatet, ingen modeller denne gang. Alle mine kræ sov så ville ikke hive dem frem nu...


Anne

den er flot, jeg kan godt lide de mønster du har lavet i den

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato  5. Januar 2011, kl. 23:31
den er flot, jeg kan godt lide de mønster du har lavet i den
Tak, jeg fortryder lidt jeg ikek lavede åbningen så den passede lidt mere til resten af mynsteret.. men det laver jeg bare anerledes på den næste...

PiaLyng


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Bawa

Hold da op! Og så lige i farver så det passer til resten af min lejlighed :D Hvornår kan jeg hente den?! :lol:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Bawa Dato  6. Januar 2011, kl. 00:28
Hold da op! Og så lige i farver så det passer til resten af min lejlighed :D Hvornår kan jeg hente den?! :lol:
HAHA...
Den her er til mig eget sæt... Men jeg kan godt sy dig en magen til og tage den med til DIU! Den tager lidt lang tid at lave så skal ha 150 for den, hvis det har int.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Bawa

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  6. Januar 2011, kl. 00:31
Citat fra: Bawa Dato  6. Januar 2011, kl. 00:28
Hold da op! Og så lige i farver så det passer til resten af min lejlighed :D Hvornår kan jeg hente den?! :lol:
HAHA...
Den her er til mig eget sæt... Men jeg kan godt sy dig en magen til og tage den med til DIU! Den tager lidt lang tid at lave så skal ha 150 for den, hvis det har int.
aaww, det er super sødt af dig :love: .. men jeg bliver simpelthen nødt til at styre mig med den slags!
jeg har i forvejen bestilt 10 køjer og nogle senge hos Stubba :lol:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Bawa Dato  6. Januar 2011, kl. 00:48
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  6. Januar 2011, kl. 00:31
Citat fra: Bawa Dato  6. Januar 2011, kl. 00:28
Hold da op! Og så lige i farver så det passer til resten af min lejlighed :D Hvornår kan jeg hente den?! :lol:
HAHA...
Den her er til mig eget sæt... Men jeg kan godt sy dig en magen til og tage den med til DIU! Den tager lidt lang tid at lave så skal ha 150 for den, hvis det har int.
aaww, det er super sødt af dig :love: .. men jeg bliver simpelthen nødt til at styre mig med den slags!
jeg har i forvejen bestilt 10 køjer og nogle senge hos Stubba :lol:
Hehe bare iorden..

Sølvsten

Den ser rigtig lækker ud. Hvad er målene på den og kunne den evt laves i sort/brun????