Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kan ilder være homo ?

Startet af lille_thor, 22. Januar 2011, kl. 10:25

lille_thor

Claus og jeg synes thor og sirius har et lidt specielt forhold til hinanden. ikke på en pare agtig måde men, sådan gennerelt. Så spørgsmålet er, kan ilder være homo ?  :love:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dark Crystal Ferret

Altså hvis man har en han der er i brunst og der ikke lige er en dame i nærheden, kan han godt finde på at voldtage hvad der nu er. Også selvom det er en han.
Men tror ikke på den måde man kan sige det er en homo ilder.. Det er deres instinkter der styre dem i den periode, og derfor tror jeg inderst inde ikke han ved hvad han gør. Han tænker med ... øh den nederste del :fnis:
Og hvis du har to hanner og den ene gør sådan, er det bedste at dele dem indtil du har fået den virile kottet. For det er ikke noget han selv styre, og det er synd for den anden han.

Namilla

Nu skriver du, at de ikke parrer hinanden... så jeg tror du måske tænker, at de bare er meget tætte? Sover sammen, vasker hinanden osv? Og nej, ildere kan ikke være homoseksuelle... det er dyr i det hele taget ikke, da de udelukkende er styret efter instinktet til at forplante sig.
Det er helt normalt at dyr, uanset køn, kan være meget tætte...

Charlotte

De er nok bare glade for at være i "flok" sammen.   :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

lille_jill

I princippet, ja det kan de godt: http://da.wikipedia.org/wiki/Homoseksualitet_blandt_dyr
Det dukker til tider op i medierne at dyr af samme køn udviser en homoseksuel adfærd.
Men mon ikke bare at der er glade for hinanden ? :)

SilverDragon

Jeg har det sådan at jeg ved ikke om man direkte kan kalde det homoseksualitet.
Men jeg tror at dyr godt kan opbygge homoner og så sætte dem på et dyr af samme køn.
Men jeg syntes nu det er meget sød, og jeg hader de zoologiske haver som skiller dyrene ad, fordi de mener det er forkert.

mette11

Nu er der jo forskel på om de har et rigtig godt venskab, eller om de er homo´er...
Jeg har rent faktisk haft en han som kun ville parre den anden han jeg havde, ikke hunnerne!! De to hanner var virkelig gode venner, men den ene fik lidt hormon-forstyrrelser ind imellem og mente så at han skulle parre den anden!! Så jeg vil mene at ildere godt kan være homo´er!