Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lille nye William

Startet af Minority ferrets, 5. Februar 2011, kl. 14:56

Minority ferrets

Som beskrevet i et tidligere emne her på topia så har min mand og jeg hentet en lille ny ilder til flokken. Han er blevet navngivet William og er fra den 27. juli 2010. Han kommer fra Vrå (ja det er det sted jeg tidligere har beskrevet som meget lidt rent og det sted hvor den lille silver min mand ville have haft var fra). Lille Thor herinde fra har hans bror, Fenris, og de kommer til at snakke meget sammen gennem resten af deres liv. Lige nu er William så brunstig at han sidder for sig selv, men på onsdag skal han have implantat :) han er meget kontaktsøgende og rigtig sød :)

Jeg har blandt andet lavet denne tråd for at finde ud af hvilken farve han har :S Jeg er ikke for sikker selv nemlig :P

her er William <3















Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Julie

Han ser sød ud, tillykke med ham :)
Jeg vil sige han er pastel

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Han er pastel!

Hvor er han fin.. Han ser ikke ret stor ud?

Og tillykke med den lille ny :love:

Sølvsten

Hvor ser han sød ud tillykke med ham

Minority ferrets

Tusind tak Julie :) Ja han er mørk pastel ikke?

De mente han var standard der hvor jeg hentede ham  :@ men det kunne jeg da nemt se han ikke er!! Men ville lige høre andre ad :P

Og tak Anna og Sølvsten :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Bawa


Lena og Peter

Hvor er han bare rigtig fin... Tillykke med ham...  :)

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Minority ferrets

#8
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  5. Februar 2011, kl. 15:03
Hvor er han fin.. Han ser ikke ret stor ud?

Han vejer 985 gram... Men han æder også som om han aldrig har fået noget at spise!

Katrine: Den eneste han ikke har villet slås med er Bella (Maiya) :P de to snakker bare sammen :P hehe
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: minority Dato  5. Februar 2011, kl. 15:20
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  5. Februar 2011, kl. 15:03
Hvor er han fin.. Han ser ikke ret stor ud?

Han vejer 985 gram... Men han æder også som om han aldrig har fået noget at spise!
Hehe okay.. Det er ligesom mine nye! De æder seriøst som heste! men de har også begge taget over 100g på siden i søndags!

Minority ferrets

Det er jeg også sikker på at William kommer til :P Men i GUDER hvor er han brunstig haha... Han lugter værre end nogen af de andre har gjort!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: minority Dato  5. Februar 2011, kl. 15:24
Det er jeg også sikker på at William kommer til :P Men i GUDER hvor er han brunstig haha... Han lugter værre end nogen af de andre har gjort!!
haha okay.. ej der er mine ikke så slemme endnu... det kan sagten med de andre og lugter ikke grimt endnu.. hehe

ninaliv

nårhh hvor er han da fin <3

Dark Crystal Ferret

Sikke en sød lille dreng :) Elsker bare Pasteller. Og han ligner en lys pastel syndes jeg.
Rigtig sødt navn i øvrigt ;) :P

Lenac

hvor er han en dejlig lille pastel dreng, jeg elsker pasteller og håber på at få en ind i flokken på et tidspunkt  <3 <3 <3
xoxo Malene <3