Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lille nye William

Startet af Minority ferrets, 5. Februar 2011, kl. 14:56

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_thor

Hva gør du siden han tager på så hurtig ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Minority ferrets

Ja nu er de andre jo lidt på kur, så han får ikke samme foder... Han får iams killingefoder blandet med dyrlægens voksenfoder... Så får han noget olie og lidt vita ferret i nogle gange og så har han spist en æggeblomme i går :) men han er også kronisk sulten hehe, men tror jo fanden hvis de ikke har fået endet end whiskas... Hans afføring er også fin og dejligt sammenhængende nu og ikke grøn og slimet som før :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Wolter

JEG VED GODT AT DENNE TRÅD ER ... hvaaaaad ... 12 dage gammel! BUT WHAT THE F**K  :dans:

OH MY!! Jeg har godt hørt om William! Og set lidt inde på Facebook! MEN HOLD FAST HVOR ER HAN KÆR!!
awww!! >w<

Hm.. Han ligner en pastel lidt.. *w* Men også en standard! Måske er han en blanding? òwo
Hvad farve er hans bror?? o:

oh my! hvor er han nuttet!! VIS FLERE BILLEDER AF HAM!! Er han stadig så nuttet?? selvfølgelige er han det!! x'3 <3<3<3
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Minority ferrets

Han er bare en ret mørk udgave af en pastel :) Ja han er lige så kær endnu :) og den eneste gang han har bidt var da han ikke kunne finde ud af at han sad fast i min jakke da vi var ude og gå haha... hans bror er silver, men det siger ikke noget om ham :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hehe nej lille Willy er klokkeklar pastel ;) Men han er en ret smuk en af slagsen :ja:

lille_thor

han skal bare lige af med sporene af brunstig han hehehe 
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Minority ferrets

Årh tak Anna :D
Og ja Katrine... Han skal SÅ meget af med det brunstige, tak!!! haha  :fnis:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Wolter

awwww!! Jeg skal så meget se ham!! >w<
Må jeg ikke komme forbi snaaaaaaart og stirrer på ham! OwO
og William tænker; oh god.. no.. o__o plz.. no!  D: D: D: D:
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

lille_thor

Citat fra: Wolter Dato 24. Februar 2011, kl. 14:22
JEG VED GODT AT DENNE TRÅD ER ... hvaaaaad ... 12 dage gammel! BUT WHAT THE F**K  :dans:

OH MY!! Jeg har godt hørt om William! Og set lidt inde på Facebook! MEN HOLD FAST HVOR ER HAN KÆR!!
awww!! >w<

Hm.. Han ligner en pastel lidt.. *w* Men også en standard! Måske er han en blanding? òwo
Hvad farve er hans bror?? o:

oh my! hvor er han nuttet!! VIS FLERE BILLEDER AF HAM!! Er han stadig så nuttet?? selvfølgelige er han det!! x'3 <3<3<3
hans bror er min silver dreng fenris :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Minority ferrets

Citat fra: Wolter Dato 24. Februar 2011, kl. 19:07
awwww!! Jeg skal så meget se ham!! >w<
Må jeg ikke komme forbi snaaaaaaart og stirrer på ham! OwO
og William tænker; oh god.. no.. o__o plz.. no!  D: D: D: D:

Du skal være velkommen xP men du tror at dine har krudt i røven... Så jeg lover dig William er MEGET værre!!!!! På randen til DAMP :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html