Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Helt i hopla

Startet af Bamse, 3. Maj 2011, kl. 20:00

Bamse

Ihhh, hvor er jeg altså bare en glad ilderejer..

Bamse er bare fuldstændig i hopla efter han har fået sin udendørs løbegård  :dans:
Han ELSKER at være derude, og da jeg jo er dagplejemor, og er meget i haven sammen med børnene, så kan jeg jo rigtigt følge med i hvad han laver. Hver gang han hører børnene, fugle eller bare andre lyde derude, så titter han nysgerrigt frem. Han kan så godt lide at følge med i hvad der sker. Han graver og graver derude, og han får virkelig brændt noget energi af, så han er bare træt når dagen er slut  :zz:

Mor her, er bare så glad også, netop fordi jeg kan se meget mere til ham, hvilket jeg jo ikke kunne, da han bare var inde, når jeg arbejdede. Jeg går ind til ham i gården mange gange i løbet af dagen, og han bliver så glad når jeg tager ham op og nusser ham  :D
Han er også blevet meget mere opsøgende, når han om aftenen render rundt i stuen, og han båtter meget mere end før. Han er heller ikke så slem til at bide mere  :dans:

Så de penge og den tid der er investeret i den løbegård, er bare godt givet ud.. Dejligt dejligt dejligt..

TheRats

Citat fra: tykkeBamse Dato  3. Maj 2011, kl. 20:00
Ihhh, hvor er jeg altså bare en glad ilderejer..

Bamse er bare fuldstændig i hopla efter han har fået sin udendørs løbegård  :dans:
Han ELSKER at være derude, og da jeg jo er dagplejemor, og er meget i haven sammen med børnene, så kan jeg jo rigtigt følge med i hvad han laver. Hver gang han hører børnene, fugle eller bare andre lyde derude, så titter han nysgerrigt frem. Han kan så godt lide at følge med i hvad der sker. Han graver og graver derude, og han får virkelig brændt noget energi af, så han er bare træt når dagen er slut  :zz:

Mor her, er bare så glad også, netop fordi jeg kan se meget mere til ham, hvilket jeg jo ikke kunne, da han bare var inde, når jeg arbejdede. Jeg går ind til ham i gården mange gange i løbet af dagen, og han bliver så glad når jeg tager ham op og nusser ham  :D
Han er også blevet meget mere opsøgende, når han om aftenen render rundt i stuen, og han båtter meget mere end før. Han er heller ikke så slem til at bide mere  :dans:

Så de penge og den tid der er investeret i den løbegård, er bare godt givet ud.. Dejligt dejligt dejligt..
Dejligt at høre! :dans:

Barky

Kæft et dejligt indlæg at læse!!! TAK for det! Nu sidder jeg bare og smiler på dine og Bamse's vegne!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Åh. hvor lyder det hyggeligt. Er sikker på en del ildere vil være misundelige ;)

Namilla

Det var præcis samme oplevelse jeg havde, da mine basser fik løbegård (jeg var også dagplejer) tit stod ungerne på den ene side af indhegningen og ilderne på den anden, og begge parter var lige interesserede i hvad der var på den anden side.
Dejligt at han er så glad for den...

Bamse

Ja det er bare sååå skønt... Nu mangler han bare en legekammerat, så der kan brændes endnu mere energi af  :lol:

Snilder

Lyder bare så dejligt og hyggeligt - for både bamse og dig :)
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

lille_thor

Aw hvor lyder det bare skønt :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred