Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mus fra Malene

Startet af Anne, 8. Maj 2011, kl. 22:01

Anne

Ok, her kommer MANGE billeder, men det er også for at Malene skal gense sine mus.

Tusind tak for dem Malene  <3 , og tak Pia for din store hjælp <3

Den brune almindeligt pelsede














Burmese satin


















Locka - blue tan texel








Lidt sammen











A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hold da op hvor er de fiine :o

Jeg tror altså jeg blir nødt til at ha mus bare for at kigge på dem! De er simpelthen så fine!

Hvor længe lever mus i genenmsnit? Altså medmindre de er til ilderføde :P

Anne

mellem 1 og 2 år, det er vist meget forskelligt :)

Og de er virkelig sjove at se på. Nu er mine syge for tiden, men hvis de bliver raske (det håber jeg) og får nogle unger du kunne tænke dig så må du sige til. Jeg havde faktisk en cinnamon eller chokolade unge jeg havde tænkt mig at tilbyde dig, men den klare den desværre ikke. (jeg kunne huske du var vild med chokolade satin moren og den lignede hende en del).

Malene

Fiiiine billeder :D Burmeseren er blevet rigtig fin <3 Dejligt at se dem igen :D

..og det var så lidt :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato  8. Maj 2011, kl. 22:15
mellem 1 og 2 år, det er vist meget forskelligt :)

Og de er virkelig sjove at se på. Nu er mine syge for tiden, men hvis de bliver raske (det håber jeg) og får nogle unger du kunne tænke dig så må du sige til. Jeg havde faktisk en cinnamon eller chokolade unge jeg havde tænkt mig at tilbyde dig, men den klare den desværre ikke. (jeg kunne huske du var vild med chokolade satin moren og den lignede hende en del).

ahr lyder fint! Men skal de helst bo sammen med en anden? Tror jeg begynde og kigge efter noget jeg kan bruge som mussebolig;O)

Anne

hvis det er en han kan man have den alene, hunner skal bo flere sammen.

Du skal være velkommen til et par herfra, eller en han. Dog har pia førsetret hvis jeg får satin piebald mus, men hun skal vel kun have en, så mon ikke der er :)


KittAnderson

eeeej :( jeg vil også hav mus :(
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_thor

Nu er jeg ikke så meget for mus, men billede 5 er lidt nuttet :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Tak :)

Det er sjovt som man ser så forskelligt på dyr. Ligesom at nogen synes at ildere er ulækre.

Jeg synes at både ildere og mus er bedårende :)

Sølvsten


alvin


www.fraekkefritter.dk

AlisVolatPropiis

Ihh anne hvor er de fantastiske altså! Jeg håber Locka gør dig lige så glad som Svecia gør mig :D

PiaLyng

Jeg vil ha dem tilbage :'( !!
Der så toooomt uden dem!, især uden Locka :'(.. *suk*

Men de så fine og så søde! synd de blev syge :/..

Anne

Ja det er ikke så heldigt med det sygdom, det er vi godt nok ramt af for tiden herhjemme! Det kunne være sjovt at prøve at have raske mus.


Bawa

Hvor er de bare kære :love: