Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dumme kræ! ;)

Startet af Dyrenørden, 12. Juli 2011, kl. 14:04

Dyrenørden

Ja nu har Marcel så lært at åbne lågen til buret så da jeg kom hjem idag havde Paya og Marcel rigtig lavet ballade. Da jeg købte den bette ny fik jeg sådan noget majsbund med som er sådan noget hakket hårde majs agtigt noget. Det har Paya og Marcel rigtig hygget sig med og det er over det hele! Derudover har Paya lært at åbne min taske så dens indhold var også ud over det hele og så er der jo selvfølgelig blevet væltet ting og sager ned rundt omkring! Sikke en ballade sådan et par totter kan lave ;) Er ikke i tvivl om de rigtig har hygget sig :) Og dumme ja det er de ikke :)

Line

Det er altså ikke godt for ilderne at få majs... Så hvis du ikke allerede har gjort det så smid du det hellere ud.

mette11

Ja det er helt utrolig som de kan lave ballade... :dans:

Jeg havde engang ikke fået lukket ordentligt og så var mine kræ gået i køkkenet hvor der bla. stod potteplanter!! Jeg lå og sov i soveværelset og troede at min nabo larmede og smed med ting...men ak...det var mine ildere!! Da jeg så stod op havde jeg en masse potteplanter som skulle plantes om, for ilderne havde smidt dem på gulvet og gravet al jorden ud over det hele...de havde også smidt en masse tøj rundt i jorden (huer, vanter osv. som lå i en kurv derude). De havde virkelig hygget sig... :fnis:

Dyrenørden

Line: Nej ved jeg godt har heller ikke brugt det men havde ikke fået det smidt ud. Og har tjekket deres mavser for at se om de skulle have spist noget af det men det har de heldigvis ikke. De har bare hygget sig :)

Mette: hehe. jeg har ingen planter. heldigvis :) Gider ikke passe dem og de gange jeg har haft nogen er de visnet  :)