Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilder set i Risskov

Startet af Bawa, 4. August 2011, kl. 13:43

Bawa

Vores underbo har lige været oppe og spørge om vi manglede en ilder.
Den er blevet set to gange af en dame der bor under ham - i hendes have. - Vores underbo har også selv set den i en tunnel længere henne for nogle dage siden.

Ilderen skulle være brun og hvid, så den kunne måske godt være vild. Men hvor stor er chancen for at en vild ilder opsøger mennesker flere gange?
Jeg synes i hvert fald at det lyder underligt, så jeg vil tage ud om lidt og lede efter det bette pus.

Er der nogen der kender nogen, eller selv mangler en ilder i Århus området?

Snabeldyr

Hvor i risskov? bor der selv og går gerne rundt med et pivedyr
Stealing our hearts, then our sanity

Bawa

Har nu gået rundt i næsten tre timer, uden held :( Havde både pivedyr og ilder med.
Jeg går ud og leder igen i aften. Håber virkelig den bliver fundet, hvis det er nogens kæledyr.

Snabeldyr: Kantorparken, hvis du ved hvor det er?

Barky

Har du vist naboen et billede af en husmår og spurgt om det ligner?

En ilder er som regel ikke "brun og hvid", det plejer at være sådan folk beskriver en mår dog..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

Nej, men naboen har set mine ildere mange gange og kunne derfor se at det var en ilder :)
Han beskriver min Pesto (vildtfarvet han) som brun og hvid, så jeg tror han mener det var en vildtfarvet.
- Men det kunne jo også være en pastel. De er brune og lyse/hvide.

Jeg tager ud og leder igen nu her når Steffen kommer hjem :)

Barky

Ok, jeg ville bare lige høre ad. Folk har før efterlyst "ildere" der viste sig at være mår.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Det plejer mere at være mink, måren er jo ret sky.

Bawa

Jamen han kom og ringede på fordi han havde genkendt at det var en ilder. Han er ret vild med mine, så tror ikke han har set forkert :)
Jeg har været ude og lede igen her til aften, men igen uden held :( ..

Anne

Jeg tror heller ikek hun har set forkert, det var bare en kommentar til det med at det kunne være en mår.