Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nye billeder herfra

Startet af Amazing Ferret, 10. Oktober 2011, kl. 14:16

Amazing Ferret

Så har jeg været aktiv i dag og fået taget lidt nye billeder af de små  :D Nogle af dem blev ikke så gode for de gad ikke sidde stille hehe

Men her er nogle af de bedste af dem  :D

Bindi


Badooi



Holly



Kalle



Lego


Lina



Mai



Mathilde



Nakia



Poppy


Sammy



Taboo



Yabba





Zaccai


Shamua

Haha, der er nogle ret sjove billeder indimellem! :) hehe... ildertunger :love:

Vh. Marianne

Sølvsten

Skønne billeder af skønne dyr

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11


FerretParadise

Hvor ser de bare glade ud.  :)
Og sikke da en fin ilder-bamse de har.  :P
Ann Hillerslev.

lussingen

Sikke en flok herlige dyr du har Erika :)
Altså hvis nu Holly og Poppy overvejer at flytte til Sjælland, så er der en ledig seng og en køje her i Viby :P :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret


Dyrenørden

Hold da op en lækker bande du har! Jeg synes Nakia ser rigtig smuk og dejlig ud :) Og så også yabba :)

Anne


Amazing Ferret


Lena og Peter

Nogle rigtig flotte billeder du har fået taget.. :)

Og dine dyr.. jaaaa.. :P

Minority ferrets

Jeg ELSKER det sidste billede af yabba :D det er bare SÅ sødt <3 de andre er også mega gode :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Det godt du har fået det cam så vi kan se dine lækre dyr ordenligt :D