Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Normalt?

Startet af Lenac, 12. December 2011, kl. 13:26

Lenac

Min ilderhun på snar 6 år, har altid været en rigtig kælepot, der elsker at blive nusset om og kælet med... Mens man kæler med hende ligger og slikker på ens arm eller hånd, men nu er hun begynd med at bide een når hun har slikket på ens arm..? Nogen der kan give mig et bud på hvad det skyldes..?
xoxo Malene <3

AlisVolatPropiis

Altså mine kan sagtens finde på det samme, man kæler dem og de slikker tilgengæld ens arm...pludselig bruger de så tænderne, men det er jo sådan lidt...du klør min ryg, jeg klør din -men så bliver de lidt overivrige og bruger tænderne til sådan at nippe lidt med, som de ville gøre med en anden ilder :) altså rense

-det synes jeg er meget normalt, men er det sådan voldsomme bid, så skal du nok tjekke om hun har ondt nogle steder :)

Masa

En af mine gør det samme.

Eliza

Som AlisVolatPropiis skriver så er det normalt nok, men det er selvfølgelig ikke alvorlige bid de plejer at lave.. om det bare er en ny ide hun har fået eller om der er noget galt er svært at sige. Jeg fik bare en tanke om at en hormonforstyrret tæve godt kunne finde på at gøre sådan noget hvis det er noget der pludselig er kommet. Og så tænker jeg lidt på binyrekræft.
Men har hun ændre adfærd på nogle måder? er pelsen blevet tyndere, eller begyndt at falde af i pletter især på bagpartiet. Er hendes dåse hævet op som hvis hun var på vej i løb??

Jeg tror egentlig ikke det lyder sådan det var bare i værste tilfælde, for som sagt er det meget normalt de napper i forbindelse med de slikker på en ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Har du creme på? Chucky bider normalt aldrig, men han æder altså min mor, hvis hun lige har smurt sig med creme fra bodyshop, fordi det dufter af frugt.