Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Flying Ferrets - Aalborg DK

Startet af Anne, 28. Marts 2012, kl. 21:37

Anne

Jeg har af en eller anden grund fuldstændigt glemt at oprette mig her  :o  :-$

Flying Ferrets er et opdræt med fokus på sunde korthårslinier i farverne standard, pastel og albino (såfremt det er albino fra rene linier uden andre farver end standard, albino og pastel og uden fancy aftegn). Derudover er der fokus på at dyrene der kommer herfra også skal være gode kæledyr, altså skal temperamentet også være med.

Af avlsdyr har jeg pt. Meep og Lugh som begge er fra hollandske jagtlinier, og med pæn levealder i tavlerne. Kombinationen af de to burde kun give standard, men der er måske mulighed for albino og pastel i næste generation.

Opdrættet er et mindre opdræt, og derfor kommer der muligvis ikke kuld her hvert år, og kun et kuld af gangen, grunden er at jeg ønsker at kunne beholde alle mine avlsdyr som kæledyr, og at jeg selv vil kunne beholde en hvalp fra hvert kuld uden at få for mange.

Hvalpe herfra kommer til at vokse op uden bur, som en del af vores hverdag. De vil vokse op på barf, med supplement af tørfoder og derudover vil de komme til at møde mange forskellige mennesker, når de bliver gamle nok, så de ikke kun er vant til os.

Læs mere om mine dyr og mine avlsmål på www.flyingferrets.dk



MalleK

Glæder mig til at komme og besøge dig og dine søde pelstotter imorgen :)

Zopad

Apollo & Draco <3

Anne


Anne


Sølvsten