Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mai's hvalp

Startet af Amazing Ferret, 10. April 2012, kl. 13:54

Amazing Ferret

Så har Mai født en enkel hvalp  :D Jeg havde håbet på der kom en mere, men sådan skulle det ikke være. Jeg går stærkt ud fra han overlever, men man ved jo aldrig

Han er albino og vejer 8 g





the bird

ej hvor er han da bare fin, stort tillykke til dig og den nybagte mor <3

Sølvsten

Uno din lille muno Hvor er du dog bare sød.


Shamua

#3
<3 En styk mini Fraiser :D Tillykke med ham <3 Så er der da nok patter at vælge imellem  :ja:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Et stort tillykke til Dig og Mai med Jeres lille Albi dreng..  <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne


Amazing Ferret

Tak alle sammen  :D Jeg er skide stolt for det er mine første albino hvalp  :dans: :dans:

Christel: Jeg overvejer faktisk at han skal hedde noget med Uno  :fnis:

Sølvsten

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. April 2012, kl. 14:26
Tak alle sammen  :D Jeg er skide stolt for det er mine første albino hvalp  :dans: :dans:

Christel: Jeg overvejer faktisk at han skal hedde noget med Uno  :fnis:

Jamen det kan der da ikke være tvivl om

Dark Crystal Ferret

Hvor er han sød :love: Tillykke med ham.

lizzy171002


R.I.P. Freja

Dyrenørden

Åh en bino!!!! Stort tillykke med ham! Nu smutter jeg lyn hurtigt ud af tråden igen som en Ninja ;)

KariN

Tillykke med ene-barnet :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Tillykke med den lille fine dreng :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Tak allesammen. Mai passer rigtig godt på ham  :D