Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Åh madmor, åh madmor -min slave...

Startet af AlisVolatPropiis, 16. Oktober 2012, kl. 16:19

AlisVolatPropiis

Min madmor læser til eksamen...dvs. hun tror hun kan fedte sig udenom sine daglige pligter...og det er da muligt hun får lov til at slække lidt på rengøring eller madlavning eller sådan nogle mærkelige ting i mennesker går og hygger jer med...
Men FANDME nej om hun skal tro at vi (læs: JEG) skal forsømmes på nogen måde...så i dag, efter adskillige gange at have kradset hende i foden *stolt smil* blev hun nød til lige at give mig hvad jeg har krav på...mindst en gang dagligt!


Åh ja...lige der!!


og så lige en video...(og Tanti CMS der VOVEDE at sms forstyrre midt i MIN tid -som om de ikke plabrer nok  :X )


Mvh Melpomené Møgkræ <3

Dyrenørden


Shamua

Haha, så fik CMS nok lige et dræberblink da den sms kom :P

Hvor er hun kær, og smuk <3 Det er utroligt så meget den familie ligner hinanden  :)

Vh. Marianne

mette11

Altså Trine - hvad i alverden bilder du dig også ind?? Læse helt alene, UDEN hjælp?? Det er sgu da heller ikke i orden! Ildere skal have deres daglige portion opmærksomhed - har du virkelig ikke lært det endnu?? Jeg synes det er flot at hun kun kradsede i dig - tilmed når du tillader dig at sms´e!!

AlisVolatPropiis

Tak skal i have :D hun er en meget meget speciel pige :) -hun har aldrig rigtig accepteret andre rettede på hende, end mig -Ivan hadede hun og bed ham nærmest dagligt. Nogle gange ret slemt. Hun er også begyndt at være ret så bestemt overfor gæster -faktisk en smule terroriserende... Tilgengæld bliver hun mere og mere "mor"fokuseret, hun ved ALTID hvor jeg er...også i vild leg med drengene -er hun obs på sin ejer. Hun er en udpræget en-personsilder. Men jeg elsker min prinsesse...der ikke kun ønsker, men kræver kæl opmærksomhed og kærlighed -dagligt :)

Marianne -ja hun var faktisk generelt ikke ret tilfreds med forstyrrelser og Spero fik tre sekunder senere et hak nær de ædlere dele da han prøvede at få et nus med... :P

Mette...ja hvad bilder jeg mig mon ind? suk da :P og tak for støtten...glæder mig til barn to kommer :P :P :P

Eliza

ååårhh hvor er hun nuser <3 du skal kende din plads Trine og nu er det  nu engang dig der er deres slave ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Hahahaha - bøjer mig ydmygt i støvet, UNDSKYLD Mene, undskyld :P :P
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Eliza taark jeg elsker også min Mene-mus :) og ja ja jeg veeed det godt *G*

Christina..jeg tror du er allernådigst tilgivet...men muligvis kun fordi du er godbidspusheren?? :? :P

Anne


Ferretale


Julie

Njuu, Pucca <3 Godt at hun kan forstyrre dig lidt under al den læsning.. Du skulle nødig blive hjerneskadet af al det psyko-stof :P