Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Glade vindere, Grimasser der passer og blandet landhandel...

Startet af AlisVolatPropiis, 4. November 2012, kl. 18:01

AlisVolatPropiis

Hej Alle sammen -og tak for en super hyggelig og god dag i går :D jeg fik taget lidt -og ret dårlige billeder, men de fik mig til at smile og det vil jeg gerne dele med jer :D Jeg er blot ked af der mangler nogle personer på billederne....jeg undskylder..i stod åbenbart ikke i skudlinien...igen...tak til arrangørerne, deltagerne, dommerne, hjælperne og ilderne for en skøn dag :D

Min ikke fede smukke Thlayli-roo....som fik yderst gode kommentarer -og ikke en eneste om hans vægt!  :fnis:


Sensation White...aka. de hvide slamsugere.....eller nogen af dem...Phox, Ecrux og Avia


Nogen af os var ret trætte og Malene gjorde et ihærdigt, optimistisk om end ikke så behageligt forsøg på en lille lur...


To brødre (ILDERNE) Chris og Cornelius indtager sejrsskamlen og hilser hinanden tillykke


Christina, Bente og Randi -sidstnævnte ved jeg ikke helt hvad fik øje på.... :S


Ann og Elisabeth samt ildere :) -lidt sjovt med en double up -placering til dem begge i den klasse :)


To søde og glade ilderejere :D Marianne og Randi :)


Hvor sødt et vinderøjeblik er dette ikke lige? En stolt (går jeg ud fra) Nanna -med smukke Keela Lima


En ligeså stolt og glad Randi -man bliver sgu så varm indeni af den slags billeder! :D


Igen to glade glade ejere.. :D Karina og Randi -hvor kan man bare se kærligheden i jeres smil :D



Dejlige skønne Elmer (Dolmer) og Sussie ser ud til at have et lille moment midt i det hele :D


Mette holder tungen liiiige i munden -forståeligt nok! Sikke en fin sejr til Mettes Banditter :D -jeg tror muuuligvis Thomas undertrykker et lille grin i den forbindelse? :D


Dette.....er overskud! -og selvfølgelig stolthed og glæde :D


Ehm...Christel...(undskyld) ...og hvad er det egentlig lige du tænker her?? :P (jeg begynder altså lidt at tro på der virkelig er noget ilder over dig...) :P


...her...er det dog tydeligt hvad du tænker <3


Min lille frække husgæst -Nori  (ikke Malene!) fik sig også en placering -det gjorde Joa også, men de billeder blev helt af h til...og dette er heller ikke ligefrem godt -undskyld Anne :/


Christina og Aleehsia :D


Christina med Priya og Avia -de skønne tøser :D


To stolte ejere af Noccalula albinoer...-Christina og Martin med Phlox, Ecrux og Kovu :D


Beate med Linus :D


Christina med en flot ilder -og førsteplads :D





-tillykke til alle der placerede sig :D

Nanna

Åh et fantastisk billede med Keela!! Jeg blev bare SÅ glad! <3

Og jeg sidder med tårer i øjnene af grin over det første billede af Christel!! Hahahahahha  :lol: :dans:


Dejlige billeder, og tak for en god udstilling :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

PiaLyng


mette11

CitatMin ikke fede smukke Thlayli-roo....som fik yderst gode kommentarer -og ikke en eneste om hans vægt!
Ehhhh...Trine gå til øjenlæge! :fnis: :fnis: :fnis: Måske var dommerne bare utrolig flinke jo!! Men jo - din ilder er fed!  :P Han er da vist også ved at anlægge sig et Hitler-skæg!  :S

Gode billeder ellers - især Randi og Christel gør det sgu godt  :lol: :lol: :lol:

Sølvsten

Hold nu op nogle gode billeder. Jeg er helt færdig af grin.

Trine jeg er en ilder nu må du altså forstå det.

det er de sjoveste sødeste og tankevækkende billeder jeg længe har set.

Minority ferrets

Åh nej Trine!! Sikke da et billede af mig :O haha... Lige til grimmetråden :P

Tak for en god dag folkens
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html


Shamua

Haha!! :D Sidder og griner af det ene billede efter det andet  :lol: Geniale billeder!

Vh. Marianne

FerretParadise

Sikke nogle skønne billeder.  :)
Christel ser godt nok sjov ud.  :lol:
Ann Hillerslev.

Stephanie

Hold da op hvor er det en god tråd :)

Sidder her og griner så tårerne triller ned.

Eliza

Hold op nogle dejlige billeder og et godt grin  :lol: :lol:


Citat fra: Sølvsten Dato  4. November 2012, kl. 18:18
Trine jeg er en ilder nu må du altså forstå det.

Jamen så har jeg svaret på hvorfor Tirsa var lidt skræmt over dig, hun kan nemlig ikke helt lide de der pelspølser.. men jeg bliver da også lidt skræmt over det billede  :lol: :lol: hvem er det du vil æde?

fantastisk tråd :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Ha ha Eliza Jeg har tænkt og tænkt men kam ikke komme på hvad der lige skete der. Det eneste jeg kan huske er at jeg blev ved med at sige han vandt han vandt. tror Susie tænkte sit om mig der.

CMS

Hahahaha Godmorgen og tak for at give min regnfulde mandag et smil :D Skønne billeder!

Det af Nanna og Keela er virkelig varmt og skønt at se :)
Mange hilsner Christina

Nanna

Citat fra: CMS Dato  5. November 2012, kl. 08:52
Hahahaha Godmorgen og tak for at give min regnfulde mandag et smil :D Skønne billeder!

Det af Nanna og Keela er virkelig varmt og skønt at se :)

Tak Christina, hvor er du sød :) Jeg var også SÅ glad og stolt af min smukke pige.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lussingen

Sikke nogle dejlige billeder :) Ja det var om at holde tungen lige i munden med de 3 banditter :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.