Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad har i købt til jeres pelstotter som de bedst kunne lide?

Startet af Tanja11, 16. November 2012, kl. 14:45

Tanja11

Jeg har jo tænkt mig at købe julegaver til ilderbamserne herhjemme, men jeg ved bare ikke helt hvad det skal være.
Har i købt noget til dem som de blev ekstra glade for??? ud over godbidder ;)
noget som de bruger rigtig meget:3
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

lille_jill

Plastikposerne om tingene kom i har altid været det sjoveste :X

Lussingen herindefra gav på et tidspunkt mine kræ en tingest på pind. Den har været årtiers hit. Men ved ikke hvor den er fra.

Amina har en stor besættelse af ting med klokker og tomme läkerolæsker. Chucky spasser ud over pivedyr, dem syr jeg ind i andre ting, så de ikke bliver splittet ad.

Shamua

Rør til at løbe rundt i og Lille_Jills hjemme lavede bolde  :dans:

Vh. Marianne

KariN

Jeg syns det er meget forskelligt hvad ilderne syns er sjovt :)

Min den ene han sværger til Jills hjemmestrikkede bolde, det er det bedste han ved og han kan slet ikke holde ud hvis en af de andre stjæler dem ;)

Den anden han elsker sine plastik rør, han leger altid i dem og slæber rundt på dem

Min tæve har en flad pels ting med en pive-ting inden i og den er klart hendes favorit

Så det er bare at prøve sig frem og så finde ud af hvad ens ildere syns er sjovt :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Kiddo

Ebi er super glad for en stykke bobbelplastik, som hun ruller sig rundt i, til hun er helt elektrisk-det ser bare SÅ sjovt ud  :fnis:

men ellers er hendes yndlingsting et stykke katte legetøj.
Sådan en pind, med en lang snor hvor i den anden ende der er en mus med en klokke bundet i halen.

ellers så er det mest papkasser, poser og rør hun kan kravle rundt i  :lol:
Your problem is you think your problem is your problem

Tanja11

Mange tak for svarene^^
det var godt nok mange forskellige ting, må nok bare prøve mig frem så, og så er det jo bare ærgeligt hvis jeg får købt noget de ikke gider lege med :lol:
men jeg vil da lige tænke lidt over det, og evt. søge lidt på nettet ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Volmer

Lily elsker de små KONG også har hun en bordtennis bold som hun flyver rundt efter når hun er i det humør  :D
Fenris (den hygge rumpe)  :love: ÆHÆLSKER  :love: det fleece tæppe som jill var så sød at købe for mig for 20 kr. putte putte putte

PiaLyng

Mine elsker rør, kasser, Jills strikkede bolde og et 'lammeskindstæppe' fra ikea.. Ellers er en kat en god ting... Der kan gå timer med at jagte sådan en rundt, eller blive tæsket af den :lol:

ilderhjemmet

PLASTICPOSER, det er bare lykken, hoppe hoppe båtte båtte  :dans:
TÆPPER, båtte båtte hygge hygge  :love:
RØR, båtte båtte - ANGRIB  :D
STORE TÆPPER, vi slæber tæppe på gulvet rundt om i hele huset, hoppe hoppe båtte båtte angrib tæppe  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Cille

Mine har lige fået en lukket ok stor papkasse, hvor jeg har skåret et hul i toppen og i en af siderne, og så puttet revet avis ind i den.
Den er så et hit de næste par dage :D

Tanja11

masser af sindsyge gode idéer :lol: kan næsten ikke bestemme mig nu :lol:
Citat fra: PiaLyng Dato 17. November 2012, kl. 01:35
Mine elsker rør, kasser, Jills strikkede bolde og et 'lammeskindstæppe' fra ikea.. Ellers er en kat en god ting... Der kan gå timer med at jagte sådan en rundt, eller blive tæsket af den :lol:
haha en kat ville da måske være en god ide:D må bare ikke få en for min mor :X
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

lille_jill

Tanja: hvis du vil give dem nogle af de strikbolde i julegave, så kan jeg godt sende nogle, bare du betaler porto eller henter selv.

Det gælder også jer andre :)

3totter


Anne

et gennemsigtigt rør fra Marshall, hvis de ikke har det

Ferretale

Jeg har fået sådan en fiskestangs agtig en a CMS med en mariehøne og en klokke i enden..
Mine totter bliver fuldstændig elektriske når jeg render rundt i hytten med den, de ELSKER den  :lol:


lille_jill: jeg vil da meget gerne købe nogle a de der bolde du laver, de lyder til at være et hit  :)