Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad har i købt til jeres pelstotter som de bedst kunne lide?

Startet af Tanja11, 16. November 2012, kl. 14:45

KariN

#15
Citat fra: lille_jill Dato 17. November 2012, kl. 19:58Det gælder også jer andre :)

Jeg vil også meget gerne købe nogle bolde af dig Jill, hvis du har :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Jeg har massere af dem som bare skal syes sammen. De ligger på lageret, men kommer derind inden jul.

Tanja11

Sådan nogle kunne jeg da rigtig godt tænke mig :D
sender dig lige en PM;3
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Tanja11

Citat fra: Beate Dato 18. November 2012, kl. 17:39
Røøøøøør! :D Det er alltid en hit.

de har et af de der hvide rør fra jem og fix :)
det er mega ærgeligt at man ikke kan få de gennemsigtige i DK
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne

#20
zooplus plejer at have de gennemsigtige (og nu kan jeg så ikke finde det på siden.. ØV for mit er i stykker)

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Rosen

Jeg har lige købt sådan en pind med en strikket bold på hvor der hænger en hale agtig ting på, den er et kæmpe hit, større end de andre pinde der ligner... ;) Købt hos galten dyreklinik, har aldrig set den andre steder...
Og så rør og kasser med hjemmelavede labyrinter i :) det er også et hit :)
Ja og tæpper/håndklæder som bliver slæbt hen af gulvet :)
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

anjafh

min hun ilder har en lille netto hunde bamse hun elsker at gå rundt med, ellers så gider hun sjældent rigtig at lege med noget
men min han ilder elsker til gengæld også sådan en katte ting, hvor der er en pind med en lang elastiksnor på og så noget pelset for enden, den kan han løbe efter i mange timer :p


uh og Jill, jeg ville da også gerne købe nogle bolde :D! de lyder som om det lige er noget for ildere hehe
Koko og Klunde <3

Tanja11

mine har også sådan en netto hunde bamse :D de gider bare ikke at lege med den-.-
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke