Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

min lille prinsesse ilder

Startet af 3totter, 23. November 2012, kl. 12:00

3totter

here er lidt billeder af min nye lille skat, gider ikke ligge dem op here så de ligger på min face here er et link

http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.4301491928855.163796.1033385093&type=1

Lena og Peter

Dejligt.. Håber du rigtigt nyder hende..  :)

Amazing Ferret

Tillykke med hende  :D

Hun ser godt nok noget tynd ud :S

3totter


Amazing Ferret

Hun ser bare tynd ud på en syg måde  :(
Jeg håber bestemt ikke hun er det

Cille

Tillykke med hende :)
Men jeg vil give Erika ret, og så tilføje at jeg nok vil få hende tjekket af dyrlæge.

mette11

Tillykke med hende - håber hun falder godt til hos dig.

Men jeg må altså give de andre ret - hun ser sygeligt tynd ud  :( Hvad vejer hun?? Jeg synes også du skal få hende tjekket af en dyrlæge hurtigt.

lille_jill

tillykke med hende. Håber ikke at du mister alt for mange fingre :P

Hun ser tynd ud, ja. Men tror det er pga. pelsskifte. Det ligner at pelsen puffer op på maven og at der ikke sidder noget nævneværsig pels på bagpartiet.

3totter

har ikke haft hinde på vægten inu. og leder stadig efter en dyrelæge men ja syntes også hun er lidt tynd

Amazing Ferret

Citat fra: lille_jill Dato 23. November 2012, kl. 16:22
tillykke med hende. Håber ikke at du mister alt for mange fingre :P

Hun ser tynd ud, ja. Men tror det er pga. pelsskifte. Det ligner at pelsen puffer op på maven og at der ikke sidder noget nævneværsig pels på bagpartiet.

Det kan også være pga sygdom desværre

3totter

så fik jeg hinde lige på vægten hun vejer 442g

Cille

okay det så halv vægt af hvad hun burde veje.
Eller kommer da an på størrelsen på hende, men de mindste vægte jeg har på mine tæver har alle været over 600 og det var små tæver.
Dem i almindelig størrelse ligger fra 750-900g.
Så du bør finde dig dyrlæge og få hende tjekket, indenfor meget kort tid

mette11

Det er meget, meget lidt hun vejer  :( :( :(
Jeg har en mega lille ilder-pige som om sommeren vejer 550g. og det synes jeg er i underkanten. Hun er så lille på alle måder og er en slank model, men hun er virkelig også en af de mindste ildere jeg har kendt/set i mit liv. Så med mindre hende her er sindssygt lille, så er den vægt altså hel gal  :(

Julie

#13
Tillykke med hende. Stemmer i med de andre - hun ser tynd ud. Hvor er hun fra? Synes sgu det er lidt unfair af sælger at sælge sådan et bette pjok, når det er er så tydeligt, selv på billeder(!), at hun er tynd, og hvis vægten siger 442 g så burde tidligere ejer godt kunne se at hun var meget lille ved salget. Det havde været anderledes hvis hun nu var lille af bygning (f.eks. som Mettes Skarptand), men hende her ser bare meget afpillet ud.. Håber på at hun 'bare' er underernæret og ikke alvorlig syg, for 442 g er godt nok lidt :(

3totter

har lagt nogen billeder ind af hinde i hel korp