Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

min lille prinsesse ilder

Startet af 3totter, 23. November 2012, kl. 12:00

mette11

Hvad er hun blevet fodret med?? Helt ærligt - så ligner det enten en ret syg ilder, eller en ret fejlernæret ilder  :( Jeg synes du skal tage hende til en virkelig kompetent dyrlæge mandag og få hende tjekket grundigt igennem.

Eliza

Måske forklaringen til hendes bideri ligger i at hun er syg og måske har ondt? Jeg ville som de andre tage til en dyrlæge på mandag og selvom der er noget vej så ville jeg ringe til Alison fra dyrlægehuset i ballerup.

Hun ser virkelig tynd og syg ud, men ønsker det bedste for jer, for du sagde jo ja til at tage en bideilder og ikke en syg ilder :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

3totter

bliver nok jeg tager en tur til Ballerup på mandag vis hun har tid og jeg kan finde en der kan køre mig

Anne

Jeg må erklære mig enig med de andre. har før nu kun set billederne på mobilen, hvor jeg synes hun så meget gammel ud, men når jeg ser dem nu i større format på computeren, så ser hun ikke godt ud. Nu er det ikke fordi en tæve ikke kan veje dernede af, men det ER ikke normalt og man kan jo se hun burde veje mere. Jeg har og har haft tæver hvis normalvægt har været ned til 550, og Ebi, en af mine hvalpe der bor hos Karin/Kiddo har en sommervægt på ca 450, men hun var også syg som lille, og blev derfor hæmmet i sin vækst.

Jeg håber virkelig ikke for dig at du har fået en syg ilder, men du skal helt sikkert få hende tjekket hurtigst muligt.

mette11


3totter

Allison var syg så det bliver i morgen

Anne

Du kan eventuelt prøve Lone, hvis Alison ikke er rask i morgen

3totter

Citat fra: Anne Dato 26. November 2012, kl. 21:32
Du kan eventuelt prøve Lone, hvis Alison ikke er rask i morgen

Har tid morgen hos allison

3totter

#23
Så fik jeg været til læge med hinde, hun fejler ikke noget men undervægtit

lille_jill

Wuuup :D Men men ikke hun er undervægtig? :P

3totter


mette11

Dejligt at hun ikke fejler noget - så må hun bare have rigeligt med god mad nu og så hjælper det forhåbentligt på vægten  ;)

3totter

ja hun er oppe på ca. 500g nu

3totter

Så ligger der nye billeder af Lilli og hun er oppe 600g

SofieLykke

Min ene ilderpige vejer også kun 580g. Hun er meget lille bygget og er 3 år. Så ikke nødvendigt at der er noget galt med hende :-)