Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

FCF? Kan jeg det?

Startet af Møghætte, 4. December 2012, kl. 22:55

Møghætte

Hej alle sammen :) Ja nu så jeg jo at der er en udstilling nede i assens og det er jo ikk langt fra mig da jeg bor i odense :) Men jeg ved ikk om det er forsent at tilmelde sig? Hva det kræver af ens ilder at kunne være med? Ami har jo et ben der er vokset skævt sammen, så kan hun vel ikk meldes til? Hun er også ret lille og ved ikk om hun skal have en bestem størrelse og jeg aner ikk engang hvilken farve hun er.

Og så har jeg aldrig være til ilder udstilling før, hvordan forgår det? hva skal man have med? hvor langt tid vare det og skal man sove der?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig :)

Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

AlisVolatPropiis

Det er for sent, men hvis du skriver til dem kan det være de er så venlige de lige klemmer dig ind :) -man finder kun ud af det ved at spørge og man kan kun få et nej :) Skriv nu....

http://fcferrets.jimdo.com/

Så skal vi nok guide dig med alt det andet -ligenu er det bare vigtigt du skynder dig at se om der er en plads :)

AlisVolatPropiis

Men det er Assens i Jylland -ikke på fyn :)

Møghætte

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. December 2012, kl. 23:03
Men det er Assens i Jylland -ikke på fyn :)
virkelig? hvor i jylland ligger det?
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

lochtanna

lige uden for Mariager  :)
Men prøv at kigge lidt rundt på hjemmesiden, der er også farvebeskrivelser  :) ellers er jeg sikker på der er nogen der kan hjælpe herinde hvis du uploader et par billeder af både krop og hovede :-)
Lonely Ferrets Ilder v/ Lone Christensen
www.lonelyferrets.weebly.com

Møghætte

Citat fra: lochtanna Dato  4. December 2012, kl. 23:09
lige uden for Mariager  :)
Men prøv at kigge lidt rundt på hjemmesiden, der er også farvebeskrivelser  :) ellers er jeg sikker på der er nogen der kan hjælpe herinde hvis du uploader et par billeder af både krop og hovede :-)
heh når er det helt der oppe? xD Ja se der dummede jeg mig :P Jeg kan nok kun komme derop hvis der er nogle der vil køre mig xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Cille

Vi har skam "klemt" et par stykker ind ;)
Men det kommer helt an på om det rykker ved placeringerne, da Pokaler er bestilt.
Så ja man kan altid spørge, men imorgen er det absolut sidste dag man kan spørge, for nu gør vi klar til katelog. :)

Møghætte

Citat fra: Cille Dato  4. December 2012, kl. 23:18
Vi har skam "klemt" et par stykker ind ;)
Men det kommer helt an på om det rykker ved placeringerne, da Pokaler er bestilt.
Så ja man kan altid spørge, men imorgen er det absolut sidste dag man kan spørge, for nu gør vi klar til katelog. :)
okay :) Men ved slet ikk om jeg kan komme derhen da jeg jo troede det var på fyn xD Og ved stadigvæk ikk hva man skal bruge og hvordan en udstilling forgår og alt det med Ami :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Barky

Søg herinde og læs - for det er allerede snakket om maaaaange gange. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lochtanna

kig den her igennem  :)
http://ferretopia.eu/index.php?topic=7867.0
Citat fra: mette11 Dato  3. December 2012, kl. 11:28
Det eneste det kræver for at de kan stille op er at de er optimalt vaccineret og tilmeldt. Hvis du er i tvivl mht. farve, så læg nogle billeder ind, så skal folk nok hjælpe med at finde ud af hvilken klasse de skal i og du kan også altid sende et billede til arrangørerne og spørge, hvis du er i tvivl.
Det er ikke noget som kræver noget af dig som sådan at udstille. En typisk dag er meget stille og rolig. Folk kommer med deres dyr (du får at vide hvad tid du skal være der) og tjekker ind, går ned og finder et sted at være og pakker ud og stiller bur/løbegård op. Når indtjekningen er forbi, begynder klasserne at blive kaldt op og når de/den klasse dine dyr er i bliver kaldt op, tager du den/dem i en transportkasse og går op i tjekpoint med dem og siger de er klar, sætter dig og venter på at deres nr. bliver råbt op og når det bliver det, afleverer du dem til en ilderbærer som går ind til dommeren med dem. Efter lidt tid kommer de med din ilder igen og du går ned til din/jeres plads igen. Når alle klasser er færdige er der tit lotteri (hvortil man i løbet af dagen kan købe lodder) og derefter er der præmieoverrækkelse.
Det er ret simpelt faktisk - det gælder bare om at høre efter hvad arrangørerne siger og handle derefter. Langt størstedelen af dagen sidder man bare og hygger og går rundt og snakker og ser på de andre dyr og boderne.

Hvis du har mulighed for det kan du altid tage hen og kigge til en udstilling (det kræver kun at man møder op) og få en fornemmelse af hvordan det hele fungerer.

Lonely Ferrets Ilder v/ Lone Christensen
www.lonelyferrets.weebly.com

Møghætte

jeg ved ikk om jeg kan komme derhen, troede jo det var på fyn :) Hvornår er der udstillinger på fyn?
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Cille

Citat fra: Møghætte Dato  5. December 2012, kl. 00:22
jeg ved ikk om jeg kan komme derhen, troede jo det var på fyn :) Hvornår er der udstillinger på fyn?
Det har der aldrig været på fyn

Møghætte

Citat fra: Cille Dato  5. December 2012, kl. 00:25
Citat fra: Møghætte Dato  5. December 2012, kl. 00:22
jeg ved ikk om jeg kan komme derhen, troede jo det var på fyn :) Hvornår er der udstillinger på fyn?
Det har der aldrig været på fyn
øv :P
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)