Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Teemo - Den ultimative Houdini!

Startet af Pernille, 6. December 2012, kl. 15:43

Pernille

Hej alle sammen.

Har en lidt sjov historie jeg gerne vil dele med jer!
Min kæreste og jeg komemr hjem efter vi har været nede og handle ind. Da vi så kommer ind i vores lejlighed går min kæreste ud for at sætte vare på plads og jeg kaster lige et hurtigt blik ind til basserne for at se om de sover. Lidt efter hører vi så nogle lyde inde fra stuen, vi går så ind for at kigge og ser at Teemo tøffer rundt og hygger sig med at slæbe en sko rundt -.-' men hvordan i alverden er han kommet ud af buret tænker jeg.
Jeg tager ham så op og går ind for at sætte ham ind i buret. Ingen låger eller noget står åbent så det er derfor jeg synes det er vildt mærkeligt.
Lidt efter tager min kæreste så ned for at træne. Og adskillige gange efter han er gået ser jeg Teemo tøffe rundt ude i gangen og jeg går ind for at kigge på buret og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan han bliver ved med at komme ud af det!
Lidt efter går jeg så ind for at kigge til dem og det her er hvad jeg fanger Teemo i!

http://s1280.beta.photobucket.com/user/Keileith/media/VIDEO0013.mp4.html?sort=3&o=0#/user/Keileith/media/VIDEO0013.mp4.html?sort=3&o=0&_suid=135480445102809364429084615735

GOTCHA! Du så sød Teemo :lol:

Så sætter jeg ham så ind igen hvorefter jeg sætter mig ved computeren og lidt efter kommer hans hoved så til syne i døren ind til stuen, som om han siger "Kom nu mor. Vi skal ind og lege" Så nu vil jeg gå ind og hygge om de kære små <3

P.S. Beklager kvaliteten på videoen da det jo var en mobil jeg filmede med.
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Shamua


Vh. Marianne

Lena og Peter

#2
Hvor er han sød.. Dejligt at han selv ksn fortælle hvornår han vil leg og ud af buret..  :danser:

Pernille

Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2012, kl. 15:48
Hvor er han sød.. Dejligt at han selv ksn fortælle hvornår ha vi leg og ud af buret..  :danser:
Haha ja :D Ihh hvor er det dog fantastisk :P
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Kiddo

hahaha, ej hvor nuttet :D sikke da en flabet frækkert  ;)
Your problem is you think your problem is your problem

AlisVolatPropiis

Det er virkelig sødt og sjovt -og bare så typisk ildere!! :) men i bliver nød til at gøre noget ved det nu....for det der kan umuligt være sundt for hans hofter :/

Pernille

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. December 2012, kl. 16:00
Det er virkelig sødt og sjovt -og bare så typisk ildere!! :) men i bliver nød til at gøre noget ved det nu....for det der kan umuligt være sundt for hans hofter :/
Det også kun noget han har gjort idag og vi har allerede ordnet buret så det ikke længere er muligt for ham  ;)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo