Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilder legeland?

Startet af Møghætte, 6. December 2012, kl. 17:41

Møghætte

Jeg får snart et stort bur hjem til Ami og jeg har fået lov at bruge noget af stuen på et ''ilder legeland'' til Ami  :dans: Men jeg har brug for ideer der ikk gør mig fattig og ja bare ideer da jeg ingen selv har :X Leder også efter et kradsetræ hvor der ikk er for højt mellem de forskellige etagerer, for Ami er jo ret lille og hendes ene ben er jo vokset skævt sammen så jeg ved ikk hvor langt hun kan hoppe og det. Så er der nogle der kan forslog et kradsetræ og masser gode ideer til ''ilder legeland''?? :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

mette11

www.zooplus.de har rigtig mange fine kradsetræer. Tunneler er også godt

Møghætte

Citat fra: mette11 Dato  6. December 2012, kl. 17:56
www.zooplus.de har rigtig mange fine kradsetræer. Tunneler er også godt
der har jeg kigget men jeg ved bare ikk hvor langt der er igennem de forskellige plader :/ Ami er jo ret lille
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Sølvsten

køb en billig kasse ved Ikea lav 2 huller over for hinanden isæt et langt rør fra Silvan i hullerne  Ilæg en masse plastik bolde. Det er et hit her hjemme

Møghætte

Citat fra: Sølvsten Dato  6. December 2012, kl. 18:14
køb en billig kasse ved Ikea lav 2 huller over for hinanden isæt et langt rør fra Silvan i hullerne  Ilæg en masse plastik bolde. Det er et hit her hjemme
noget du har billeder af? :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

mette11

http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaum_mittel/kratzbaum_mittel_120cm/37309 - det har jeg og det har min lille pige ingen problemer med at kommer op og ned af. Jeg kan desværre ikke lige finde det andet jeg har, men ildere er generelt rigtig gode til at komme op og ned. Jeg ville vælge noget som ikke var alt for højt.


Møghætte

Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Sølvsten

Jeg har ikke et billede af det beskrevet for jeg var så dum at købe den fra england originalen ser sådan her ud

http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FT450&Category_Code=2TentsPlayhomes

Møghætte

øhm ja det ved jeg ikk hvordan man laver :( Ellers have jeg klart levet det!
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Sølvsten

Citat fra: Møghætte Dato  6. December 2012, kl. 18:38
øhm ja det ved jeg ikk hvordan man laver :( Ellers have jeg klart levet det!

jamen det er meget nemt. Jeg kan bare ikke tegne det. Men det er jo bare to store huller i en kasse og så ind med rørerne.

Møghætte

ja men ved ikk hva jeg skal lave hullerne med, hvor jeg skal få kassen fra og rørene
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Sølvsten

Citat fra: Møghætte Dato  6. December 2012, kl. 18:45
ja men ved ikk hva jeg skal lave hullerne med, hvor jeg skal få kassen fra og rørene
[/quote

hvis du køber en stof kasse i ikea kan du klippe hullerne. Rørerne er billigst i silvan eller et andet byggemarked

Kiddo

en papkasse er et af Ebis yndlings-legeting herhjemme.
jeg har bare tager noget avispapir og rullet til nogle kugler, og smidt ind i kassen, sammen med noget jeg har revet i strimler...-så en god håndfuld godbidder deri, og så er hun lykkelig :D

papkasser, kan man som regel få i ALLE størrelser ganske gratis hos netto, føtex, bilka og sådanne steder :)
Your problem is you think your problem is your problem

Møghætte

#13
hvor kan man købe boldene henne?
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Lena og Peter

Vores bruger rigtig meget tid på legetæpper (til små børn)

De kommer tit på tilbud.  ;)