Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Yndlings legetøj

Startet af Daisy, 16. Januar 2013, kl. 11:30

Daisy

Ja hvad er jeres dyrs yndlingslegetøj.
Har de en bamse der skal med alle steder, en bold der bliver puttet osv osv
Flash jeres billeder :)
hilsen mig og basserne

Kiddo

iih, Ebis total yndlingslegetøj lige for tiden er den her , som jeg så har sat en plasticpose i den ene ende, i hanken, så hun kan komme ud af posen

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/legetoej_transport/fritter/259865

jeg har ikke lige selv et billede af den, men den er super, fordi man kan folde den sammen, så den ingenting fylder, når hun er færdig med at lege med den :)
og så siger den en god lyd, når hun render igennem den...
det er tit hun bare angriber den for vildt og båtter :D
Your problem is you think your problem is your problem

lille_jill

Amina er helt oppe og køre over sit rør pt. Hun løber igennem og så sidder Michael og venter på hende i den anden ende. Så går legen ud på, at amina skal slippe væk, før Michael fanger hende. Igår logrede hun, har aldrig set hende så glad for en leg før.

Chucky har et par raslebukser. Men han leger ikke med dem, han ligger bare og rulle rundt til han bliver træt af lyden og falder i søvn på dem.

Ellers er det bedste legetøj at de har hinanden :)

Sølvsten

#3
Citat fra: Kiddo Dato 16. Januar 2013, kl. 12:21
iih, Ebis total yndlingslegetøj lige for tiden er den her , som jeg så har sat en plasticpose i den ene ende, i hanken, så hun kan komme ud af posen

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/legetoej_transport/fritter/259865

jeg har ikke lige selv et billede af den, men den er super, fordi man kan folde den sammen, så den ingenting fylder, når hun er færdig med at lege med den :)
og så siger den en god lyd, når hun render igennem den...
det er tit hun bare angriber den for vildt og båtter :D

Jeg kan godt lide du skriver den siger en god lyd. Vi bliver nødt til at tage den fra Benny indimellem fordi han elsker at ligge og kradse i den. Åh den lyd går gennem barv og ben.

Daisy

Citat fra: Kiddo Dato 16. Januar 2013, kl. 12:21
iih, Ebis total yndlingslegetøj lige for tiden er den her , som jeg så har sat en plasticpose i den ene ende, i hanken, så hun kan komme ud af posen

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/legetoej_transport/fritter/259865

jeg har ikke lige selv et billede af den, men den er super, fordi man kan folde den sammen, så den ingenting fylder, når hun er færdig med at lege med den :)
og så siger den en god lyd, når hun render igennem den...
det er tit hun bare angriber den for vildt og båtter :D
sådan et har vores også, men ja den der er mest vild med det er self ham der kun kan få hovedet derind. Griner
hilsen mig og basserne

Daisy

Citat fra: Sølvsten Dato 16. Januar 2013, kl. 13:00
Citat fra: Kiddo Dato 16. Januar 2013, kl. 12:21
iih, Ebis total yndlingslegetøj lige for tiden er den her , som jeg så har sat en plasticpose i den ene ende, i hanken, så hun kan komme ud af posen

http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/legetoej_transport/fritter/259865

jeg har ikke lige selv et billede af den, men den er super, fordi man kan folde den sammen, så den ingenting fylder, når hun er færdig med at lege med den :)
og så siger den en god lyd, når hun render igennem den...
det er tit hun bare angriber den for vildt og båtter :D

Jeg kan godt lide du skriver den siger en god lyd. Vi bliver nødt til at tage den fra Benny indimellem fordi han elsker at ligge og kradse i den. Åh den lyd går gennem barv og ben.
. Åh jaaaaaa
Vi havde vores i hvalpegården sidste år, og den stod ved siden af sofaen. Så den lyd er en vi ikke orker ha i stuen mere hehe. Men dyrerne elsker den så tit må man jo bære over med dem
hilsen mig og basserne

Daisy

Citat fra: lille_jill Dato 16. Januar 2013, kl. 12:43
Amina er helt oppe og køre over sit rør pt. Hun løber igennem og så sidder Michael og venter på hende i den anden ende. Så går legen ud på, at amina skal slippe væk, før Michael fanger hende. Igår logrede hun, har aldrig set hende så glad for en leg før.

Chucky har et par raslebukser. Men han leger ikke med dem, han ligger bare og rulle rundt til han bliver træt af lyden og falder i søvn på dem.

Ellers er det bedste legetøj at de har hinanden :)
Hvad for et rør er det? 
Og hvor lyder det bare sødt. :)
hilsen mig og basserne

lille_jill

Citat fra: Daisy Dato 16. Januar 2013, kl. 13:08
Citat fra: lille_jill Dato 16. Januar 2013, kl. 12:43
Amina er helt oppe og køre over sit rør pt. Hun løber igennem og så sidder Michael og venter på hende i den anden ende. Så går legen ud på, at amina skal slippe væk, før Michael fanger hende. Igår logrede hun, har aldrig set hende så glad for en leg før.

Chucky har et par raslebukser. Men han leger ikke med dem, han ligger bare og rulle rundt til han bliver træt af lyden og falder i søvn på dem.

Ellers er det bedste legetøj at de har hinanden :)
Hvad for et rør er det? 
Og hvor lyder det bare sødt. :)

Sådan et der ligner et udluftningsrør bare i gennemsigtigt. Vandt det på en udstilling. Det er lidt sjovere at kunne se dem igennem, men ellers er det det samme koncept.

Julie

Dé der bolde Jill strikker, dem eeeeelsker mine.. Det gør hunden også.. Men han æder dem, så nu har de kun en enkelt tilbage :(

Anne

Mine ildere ødelægger boldene, de piller indmaden og rasledimsen ud. Men de ELSKER dem så længe de holder.

Ellers så er det rør, tæppeleg og poser. Faktisk er de held vilde med den maxizoo gavepose vi fik nogle lotteripræmier i på fcf

Minority ferrets

Mine har alle nogle forskellige stykker legetøj som er deres yndlings.

Geronimo har fra første dag vi fik ham være forelsket i kong wubba! Da han var mindre havde han de små til katte, men har nu her også fået nogle af de større udgaver :) Det er altid dem han tager først i legetøjskurven <3

Then


Now


Anders er utroligt glad for kradsetræet som er sådan et stort rør med huller og platforme :)


Sheldon og hans bold :) og ja Jimmy er også lige med - han er også yndlingslegetøj :P


Amy er vild med musen på kradsetræet :)


William kan bedste lide toiletpapir >.<


Og Vincent er bare glad for det hele :P


Bare et lille udpluk af hvad mine unger synes er sjovt :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Mine synes plastik poser er det bedste der findes....de både spiser og leger i plastikposer  :fnis:

Møghætte

Amis yndlings legetøj er vores gamle nytårs pynt og en sort plastisk pose xD


Tias er en bold med en bjælde i som hun triller rundt med som en tosse :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)