Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tæver hæver op efter implantat

Startet af katjap, 25. Januar 2013, kl. 22:07

katjap

Vil bare høre om der er flere der har oplevet at tæverne hæver op lige efter de har fået implantat?
Mine viste Ingen tegn på løb inden men er nu hævet en del op...

FerretParadise

Det er helt normalt, at de hæver meget hurtigt op lige efter de har fået et implantat, men de falder også hurtigt igen.  ;)
Du kan også risikerer, at hun går falsk drægtig. Det har jeg dog ikke selv oplevet med nogen af alle mine piger der har fået implantater, men jeg gav dem det så også først, da de lige var begyndt at hæve op.
Ann Hillerslev.

katjap

Tak :)
Blev bare lige lidt overrasket over at de bare hævede op fra den ene dag til den anden...

FerretParadise

Citat fra: katjap Dato 25. Januar 2013, kl. 22:21
Tak :)
Blev bare lige lidt overrasket over at de bare hævede op fra den ene dag til den anden...
Hannerne går også mere i brunst, når de lige har fået et implantat.
Heldigvis så er det hurtigt overstået, og det helt normalt, og derfor skal du ikke være bekymret på nogen måde.
Ann Hillerslev.

Nanna

Citat fra: FerretParadise Dato 25. Januar 2013, kl. 22:29
Citat fra: katjap Dato 25. Januar 2013, kl. 22:21
Tak :)
Blev bare lige lidt overrasket over at de bare hævede op fra den ene dag til den anden...
Hannerne går også mere i brunst, når de lige har fået et implantat.
Heldigvis så er det hurtigt overstået, og det helt normalt, og derfor skal du ikke være bekymret på nogen måde.

Ann, vil du ikke lige nævne det der med 'hurtigt overstået' over for Lusen??? Jeg tror ikke helt han forstår.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

Det tager lidt længere tid med drengene, desværre, men er det ikke også sådan med os mennesker?  :P
Tæverne er hurtigere til at falde igen, og går de ikke falsk drægtige, så bliver de hurtigt sig selv igen.
Ann Hillerslev.