Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En lille video af vores papegøje Sazu

Startet af lussingen, 12. Februar 2013, kl. 19:18

lussingen

Nu har jeg jo længe lovet, at jeg ville vise jer Sazu. Han er en ældre herre, han er blevet 18 år <3 Vi har haft  ham siden han var 4 måneder, så vi har haft mange år sammen. Han er en indisk halsbåndsparakit og de bliver i fangenskab mellem 12 og 15 år, så man må sige han holder sig godt.
I øjeblikket er han meget forårskåd og det ville jeg tage en video af. Han ynder at pinke sin kokosnød, men det ville han dog alligevel ikke have at jeg filmede :fnis:



Hvis I skruer lidt op for lyden vil I  kunne høre han sidder og hvisker :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg elsker bare Sazu, han er bare helt vidunderlig.  <3
Jeg glemmer aldrig da han sad og sagde til mig, at jeg ville være særlig lækker.  :lol:
Han lød som et forkølet spøgelse.  :lol:
På filmen vil han jo kysse, åh den kære dreng.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Februar 2013, kl. 19:27
Jeg elsker bare Sazu, han er bare helt vidunderlig.  <3
Jeg glemmer aldrig da han sad og sagde til mig, at jeg ville være særlig lækker.  :lol:
Han lød som et forkølet spøgelse.  :lol:
På filmen vil han jo kysse, åh den kære dreng.  <3

Tak Ann <3 Ja han er en sød og sjov dreng :fnis: Han har sine egne meninger om tingene og er vist ret forkælet 8) Jeg ved at Sazu også er rigtig glad for dig, det kan jeg se når du kommer hos os, for han kan genkende dig med det samme <3
Ja han er en værre kyssefugl :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Han er simpelthen så sjov.. Er helt sikker på at Sazus høje aldre skyldes den sunde varieret kost som han får..  :D

Vi glæder os til at vi igen kommer til at hilse på ham..  :)

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 12. Februar 2013, kl. 19:39
Han er simpelthen så sjov.. Er helt sikker på at Sazus høje aldre skyldes den sunde varieret kost som han får..  :D

Vi glæder os til at vi igen kommer til at hilse på ham..  :)

Øhhh ja, det er nok det :-$ Han er nu en sød dreng, dog kan han godt larme når vi sidder og spiser. Han har en helt klar mening om at han også skal sidde med ved bordet :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Han er bare så super hyggelig.
Jeg elsker at se film sammen med ham, og dele popcorn med ham, for han elsker popcorn lige så meget som mig.  :)
Ann Hillerslev.

Nanna

Åh, jeg er forelsket!! <3

Hvor er han fantastisk sød og smuk.. Hvad siger han? :D "hvad sker der? Hva?" eller "hva' så skatter?" . jeg kan ikke høre det :D

Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

Ann Hillerslev.

englefugl

nuuurgh hvor er han dejlig. 18 år! Og så har i haft ham siden han var 4 måneder, det kan man da kalde et livslangt venskab eller hvad man nu siger :) Og det lyder somom at han er rigtig sød og hyggelig  :dans:

AlisVolatPropiis

Jeg ved ikke hvorfor  :-$ men jeg har bare altid forestillet mig han bandede helt vildt meget -og i hvert fald også kunne sige.."det er verdensklasse!" :P

Men køn fugl :) -selvom jeg er ret så bange for fugle faktisk...o.O

ilderhjemmet

åhhh, hvor er han skøn <3, dejligt med et smil midt i tårerne :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Barky

Endelig!!! Jeg har villet se Sazu sååååå længe!!!
Og han skuffer bestemt ikke! Hvor er han dog en sød fugl! <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg måtte lige ind og se filmen igen, for Sazu er bare så skøn.
Jeg glæder mig rigtig meget til, at se ham igen i næste uge, og sove sammen med ham.
Så vil jeg dele min sodavand med ham, for det ved jeg, at han er meget glad for.
Peter har helt ret i, at han er blevet så gammel, fordi han får så alsidig kost.  :lol:
Ann Hillerslev.

CMS

Sazu er en super sød og...lettere opmærksomhedskrævende fugl! :P <3
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Ja han kan virkelig larme, specielt hvis man sidder med noget som han gerne vil have.  :lol:
Ann Hillerslev.