Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ynglingslegetøj :)

Startet af Cille91, 31. Marts 2013, kl. 00:14

Cille91

Hvilket stykke legetøj/ting er jeres ildere ekstremt glad for?

Thea er ekstremt glad for min plyssokker - det er det bedste. :dans:
hun er også vild med hendes lyserøde pivedyr - hun bliver helt hyper når vi leger med den. det er bare SÅ fedt!!! :P
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)

Volmer

Mine elsker deres 3 meter lange rør som jeg har købt til ca 92,- i silvan. De bruger det rigtig meget når de leger sammen. Lily er ellers ikke så meget til legetøj, hun gemmer det bare. Fenris er helt fjollet med sådan en strik bold med rasle lyd som Jill herinde fra har lavet  :D den bliver rusket så godt og grundigt at han tit falder ned af sofaen eller løber ind i ting når han leger med den  :fnis:


Noget helt andet; hvor er det hyggeligt med en til fra roskilde området. Bor du i roskilde by?

Cille91

Citat fra: Volmer Dato 31. Marts 2013, kl. 07:48
Mine elsker deres 3 meter lange rør som jeg har købt til ca 92,- i silvan. De bruger det rigtig meget når de leger sammen. Lily er ellers ikke så meget til legetøj, hun gemmer det bare. Fenris er helt fjollet med sådan en strik bold med rasle lyd som Jill herinde fra har lavet  :D den bliver rusket så godt og grundigt at han tit falder ned af sofaen eller løber ind i ting når han leger med den  :fnis:


Noget helt andet; hvor er det hyggeligt med en til fra roskilde området. Bor du i roskilde by?

Ja jeg bor i roskilde by :) ja det er mega hyggeligt  ;)
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)

lille_jill

Amina: gennemsigtigt rør, mærkelige rasleting på pind og bolde (ikke dem jeg laver, men alle andre former for bolde), andre ildere.

Chucky: tomme indkøbsposer (og fyldte for den sags skyld), gæster og garnnøgler.