Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

yay mere plads uden for!

Startet af PiaLyng, 19. Juni 2013, kl. 11:18

PiaLyng

Jeg er jo ikke en af de heldige som kan bygge en lækker voliere i haven :(
Men jeg er en af de heldige som har en okay stor terrasse, hvor man jo kan stille løbegårde på, og så investere i "bade bassin" og "jord bassin" :D.

Så her i går var de ude i deres løbegård, hvor de fik lov at teste deres "badebassin" og "jordbassin" af, og så drille deres "bedste" når hun fjernede ukrudt omkring løbegården :dans: :P
-og yay! næste gang de kommer ud, er terrassen jo mega fin, uden alt det ukrudt!!











mette11

Det ligner virkelig hygge på et meget, meget højt plan  ;)

CMS

Det ser virkelig ud som om, de hygger sig og nyder det! :)
Mange hilsner Christina

Eliza

Hygge ildere :) dejligt at de kan komme lidt ud og nyde vejret ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Juni 2013, kl. 11:18




Fedt billede :D Lækkert at de sådan kan komme ud på den måde! Nyder også virkeligt at have fået teresse og have! Det er skønt!!

Vh. Marianne

PiaLyng

De hyggede sig helt ekstremt, mere end normalt, da de havde lidt mere plads, og det var skide fedt at rulle rundt i den bløde jord <3!

Jeg elsker det virkelig, i sær den i de væk fra min i forvejen smadret græsplæne :).
For jeg har sq flere gange forstuvet min fod ved de huller de har kunne lave i min græsplæne -.-'...

Cille

De ser da ud til at hygge helt vildt ....de er så fine :D

Nanna

Åh nogle dejlige billeder! :D Hvor de nyder det! Jeg ville også sådan ønske, at mine kunne komme ud i sådan en løbegård..
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten

Det er simpelthen de dejligste billeder jeg har set længe.

lussingen

Skønne skønne billeder <3 Hvor er det dejligt at se de sådan nyder livet <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill