Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

8-talssele

Startet af Lucifer_og_Satinas_mor, 5. September 2013, kl. 17:26

Lucifer_og_Satinas_mor

Hej alle  :lol:

Jeg står i en rigtig slem situation! Købte en lille ny frittehvalp for ca. en måned siden og ville naturligvis købe en sele sammen med ham. Jeg har desværre meget dårlige erfaringer med H-seler, så 8-talsseler er mest noget for mig. Men det havde de ikke på lager og i går ødelagde min lillebror min anden 8-talssele! Så nu står jeg med tre vildt gåsyge fritter og kun én sele! De har stadig ikke selen på lager i min dyrebutik, og de siger, at det kan være, at producenten er stoppet produktionen!!  :o

Så please, please, PLEASE er der ikke nogen af jer, der kender et sted, hvor man kan få 8-talsseler? Prisen er ligegyldig, så længe de sælges her i Europa.

Jeg håber rigtig meget på nogle hurtige indlæg, for fritterne er mega utålmodige og med gymnasium, lektier og andet er der ikke tid til, at jeg kan gå tre lange turer hver dag og samtidig have tid til nusning, pasning og lign.

Mange hilsner
En fortvivlet frittemor  ;)

Mewz

#1
Kan faktisk kun lige finde denne her:
http://www.ebay.co.uk/itm/ANCOL-FERRET-HARNESS-120cm-LEAD-SET-JUST-4-PETS-B42-/200641755404?pt=UK_Pet_Supplies_Small_Animals&hash=item2eb72e390c

Jeg har en gang i mellem lavet interimistiske seler af snørebånd og de dér trykknapper, der gerne sidder på snorene af vindjakker og regntøj, hvis det virkelig hastede. Det ved jeg dog ikke lige, om jeg ville turde, hvis jeg skulle ud med tre ad gangen.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Lucifer_og_Satinas_mor

Mange tak  :D

Jeg køber to af dem med det samme  :)