Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

First Class Ferret (FCF) 2014

Startet af Cille, 16. September 2013, kl. 21:44

Cille

Vi vil byde jer alle velkommen til endnu en udstilling, som vil løbe af stablen lørdag d. 25. januar 2014. :D
Der har stået d. 11, men pga at 2 arrangørene går i skole, og har eksamener omkring det tidspunkt, har vi måtte rykke det
Vi åbner dørene klokken 9:00.
Bedømmelsen begynder omkring klokken 10:00
Dommerne er:  Krisztina Ferenc & Lívia Szabó fra Ungarn & Esja Heubacher fra Holland.

Udstillingen afholdes i Assens hallen. (lille hal)
Adresse:
Edderupvej 1 Assens
9550 Mariager

Det er tilladt at medbringe egen mad og drikke.
Der ligger et Pizzaria i byen, en Bager og en Daglig brugs.

Der vil være Kaffe og te til fri afbenyttelse.


Tilmelding starter d. 22 september klokken 16:00, og sidste tilmeldings dato er d. 1 december
Husk at betalingen skal være på konto  senest 10 dage efter man har tilmeldt.

Husk at tjekke hjemmesiden igennem, da der er lavet små rettelser, og tilføjet noget nyt inde under regler

Vi glæder os til at se nye og gamle ansigter. :D
Mvh. arrangørene :)

http://fcferrets.jimdo.com/

PiaLyng


Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Shamua

Så er det i dag vi åbner for tilmeldingen :)

Vh. Marianne

Cille

#4
Der vil være nogle ekstra konkurrencer man kan tilmelde sig til på dagen.

Der vil være bedste billede, og som altid forventer vi at der er en sløjfe på billedet.
Om man sætter en sløjfe på selve billedet, eller manipulere det, det er op til en selv.
Der vil også være bedste løbegård/bur, en publikums favorit, og en af de sjove med tungeste /letteste han og hun

Derudover vil der for børnenes skyld, og for de voksne, være en tegne konkurrence. Dvs en børne tegning og en voksen tegning.

SofieLykke


Cille

Krav til negle 2014:

De skal ikke være meget korte eller lange. De skal være vel plejede, ikke flosse og ikke generer ilderen når den går og står.

Man kan komme ind i hallen fredag omkring klokken 19 og vi skal være ude søndag Klokken 13

CMS

Først og fremmest vil jeg gerne sige 1.000 tak for en god udstilling. Det er lidt synd, udstillingen egentlig ikke har fået særlig meget ros, for der var mange ting, der kørte rigtig godt!

Indtjekning og tjek-point forløb hele dagen rigtig smidigt, og især er det vigtigt, det bare er styr på sagerne i tjek-point. Det var nemt hele tiden at følge med, hvor langt I var i de forskellige klasserne, og hvornår man skulle gøre ens dyr klar! (at så 7/10 dyrs klasser ramlede sammen for mit vedkommende, er der jo ikke nogle, der kan gøre for, men der kom sgu stress på :P ).
Det er lidt ærgerligt, et par af dommerne ikke rigtig har givet kommentarer, men hvis I som udstillingen har bedt dem om det, og henstillet til der bliver givet kommentarer, kan I ikke gøre mere (jeg ved ikke, om det er tilfældet). Jeg bliver da en smule stolt, når det virker til Echo, er en af de eneste, der har fået kommentarer fra Michael, der har givet kommentarer om, hans tænder er UTROLIGT flotte for hans alder - der varmer da en madmors hjerte <3

Velkomstposerne og præmierne generelt var rigtig flotte, det samme var rosetter og statuetter! Synes statuetterne var super fint lavet - rigtig god ide! :) Det er de flotteste, I nogensinde har haft, så dem håber jeg i forsætter med.

Recalls til de højere bedømmelser var en smule forvirrende, men det vidste sig jo til sidst, der var en mening med galskaben :P Det var meget sjovt at se dem udvælge BIS og BIM (noget jeg selv har arbejdet hen i mod på VIF faktisk ;) )

Til slut synes jeg, det var fedt, at der SLET ikke blev fokuseret på neglene for en gangs skyld! :D Jeg synes tit, vi har set, det nærmest er pointene på neglene, der afgør, hvilket jeg virkelig ikke bryder mig om, så FEDT dommerne ikke virkede negle-fokuserede overhovedet.
Mange hilsner Christina

Shamua

Tusind tak Christina <3

Tror især Hanne er rigtig glad for rosen for rosetter. Hun har lavet dem allesammen, stakkels Hanne :P
Og fedt du kunne li pokalerne :)

Synes det er sjovt at se udvælgelsen offentligt. Det kan selvfølgelig også tage lidt af det sjove ved overraskelsen, men til gengæld er der så 4 ilderejere der ved at deres dyr var rigtig rigtig tæt at vinde det helt store. :)

Vh. Marianne

Cille

Tak for rosen.
Vi har været så spændte på hvad folk synes om de ilder pokaler.
Men det ser da heldigvis ud til at de blev modtaget godt, og hørte da flere sige at sådan en skulle de vinde.
Men de findes jo så heller ikke andre steder, da de er lavet specielt til os :D

Beate

Jeg elsker mine tre ilder-pokaler og min nye nøglering og magnet :D
Dog blev jeg hårdt skadet, til blods, under overrækkelsen af premie på grund af spids hale lavet af metal! Men jeg overlevde :D pfhew!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

FerretParadise

Citat fra: CMS Dato 30. Januar 2014, kl. 12:30
Først og fremmest vil jeg gerne sige 1.000 tak for en god udstilling. Det er lidt synd, udstillingen egentlig ikke har fået særlig meget ros, for der var mange ting, der kørte rigtig godt!

Indtjekning og tjek-point forløb hele dagen rigtig smidigt, og især er det vigtigt, det bare er styr på sagerne i tjek-point. Det var nemt hele tiden at følge med, hvor langt I var i de forskellige klasserne, og hvornår man skulle gøre ens dyr klar! (at så 7/10 dyrs klasser ramlede sammen for mit vedkommende, er der jo ikke nogle, der kan gøre for, men der kom sgu stress på :P ).

Tusind tak for de rosende ord, dem er Mette og jeg meget glade for.  :)
Vi sætter altid en stor ære i at sidde i tjekpoint, ud over at have styr på hvor alle dyrene er, så mener vi også, at tjekpoint skal være et hyggeligt sted, et sted hvor folk kan slå en sludder af, og måske få svar på nogle spørgsmål.
Ann Hillerslev.

3totter

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Januar 2014, kl. 08:29
Citat fra: CMS Dato 30. Januar 2014, kl. 12:30
Først og fremmest vil jeg gerne sige 1.000 tak for en god udstilling. Det er lidt synd, udstillingen egentlig ikke har fået særlig meget ros, for der var mange ting, der kørte rigtig godt!

Indtjekning og tjek-point forløb hele dagen rigtig smidigt, og især er det vigtigt, det bare er styr på sagerne i tjek-point. Det var nemt hele tiden at følge med, hvor langt I var i de forskellige klasserne, og hvornår man skulle gøre ens dyr klar! (at så 7/10 dyrs klasser ramlede sammen for mit vedkommende, er der jo ikke nogle, der kan gøre for, men der kom sgu stress på :P ).

Tusind tak for de rosende ord, dem er Mette og jeg meget glade for.  :)
Vi sætter altid en stor ære i at sidde i tjekpoint, ud over at have styr på hvor alle dyrene er, så mener vi også, at tjekpoint skal være et hyggeligt sted, et sted hvor folk kan slå en sludder af, og måske få svar på nogle spørgsmål.


altid en fornøjelse at arbejde for jer 2 :P