Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Noccalula's Adorable Balearic (og lidt Cerulean)

Startet af Malene, 23. Juni 2014, kl. 19:13

Malene

Et stk. hvalp med krudt i rumpetten og et stk. gammel rotte der ikke ved at han er 5 år. Verdens dejligste drenge <3

























Logic is the beginning of wisdom, not the end.

CMS

Sikke nogle dejlige billeder af lille Balearic og altid skønne milde Cerulean! Balearic har fået den perfekte storebror <3

Sig mig aner jeg et putte-billede hos HP? :D :P
Mange hilsner Christina

Cille


KariN

Sikke nogle skønne billeder af dine dejlige drenge <3

:D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Åh der er de...de skønneste to <3 Jeg er glad for jeg nåede at møde din nye dreng inden du tog ham hjem -for hold da helt op en skøn lille hvalp...! Han bliver helt sikkert lige så elsket, god og dejlig som sin storebror!

mette11

Sikke nogle dejlige drenge  :ja: :ja: :ja: Den gamle rotte ser da noget flad ud  :P Er det hårdt at få en lillebror?

heavy-metal

Ih hvor de hygger sig og hvor er din nye dreng bare skøn :D
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Eliza

det ser ud som om de hygger allerede nu? hvor må det være skønt for dem begge. Ja jeg kunne stjæle begge dine drenge, så godt du bor i jydeland ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

Tak allesammen :)

CMS > Jep! HP er blevet ret glad for ham, og Balearic er helt vild med ham :D

mette11 > Tak :) På de fleste af billederne leger han faktisk med Balearic (indtil han opdager kosten og begynder at angribe den :P). Men ja, de første par dage, syntes han det var lidt af en mundfuld, med sådan en lille én. Men han har jo også været aleneilder i ret lang tid efterhånden, og den lille fis ville bare ikke give ham fred :P Men det går bedre og hans aktivitetsniveau er ikke meget anderledes end hvalpens :P

Eliza > Det gør de for det meste også :) Men Cerulean skal lige lære hvordan det er at have en ilderven igen, men jeg er sikker på at de nok skal blive rigtig gode venner :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Tillykke med ham :D Hvor skønt at de kan lege sammen. Og hvor ser han dejlig ud :D

Vh. Marianne

Kiddo

årh, hvor er han lækker :)
hvor er det godt at de bare kan sammen de to lækkermåse
Your problem is you think your problem is your problem

Barky

Ihhh hvor dejligt med billeder!! Hvor er de bare skønne!! Balearic ser super super skøn ud! Han minder mig om Jay da han var hvalp, en stor kluntet dimmer. <3
Cerulean ligner jo slet ikke en veteran! Og hvor er det fedt at det går så godt med dem sammen! :D :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten


Anne

Smukke drenge begge to :) Hvor er din nye kær! Det ligner at han smiler :D

Malene

Tak skal I have :D

Barky > Balearic ER også en stor kluntet dimmer, og jeg elsker det :D
Jaa, det går bare super godt. Jeg havde lidt forventet at det ville blive en nem sammenføring, for jeg kender jo Cerulean, men det har været så nemt at jeg knapt nok vil kalde det en sammenføring :dans:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.