Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hey

Startet af KariN, 3. Maj 2009, kl. 00:12

KariN

Hejsa,

Så er jeg også kommet herind en tur :D Jeg hedder det samme herinde som jeg også hedder på Ilderforum og ilderkliken



//Karina  :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Black Diamond

Heeeeeej Karina

Velkommen her ind også  :dans:

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill


KariN

Mange tak Jill :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Velkommen til  :)

Julie

hey! velkommen til :D

DarkGirl

Velkommen hertil. :D

tzari

hej velkommen til  dejligt at se dig herinde også :) Meeeeen mangler der ikke billede og beskrivelse af de små  :fnis: :P  :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Peewit

Hej og velkommen til.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

KariN

Mange tak skal i have

Tzari joo det gør jeg jo nok :D skal nok lige få det ordnet hehe
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KariN

Jamen her er da lidt om mine 4 ballademagere så :D

Julian Carax er den jeg har haft længst, han er 1 ½år gammel og er vildtfarvet, Julian er en rigtig mors-dreng, han elsker at lege, putte, fjolle og ikke mindst at hoppe. Julian er fra Tyskland af.



Cassiopeia Luna, er min lille tossede pige, hun elsker alle mennesker og ildere hun møder, hun er viljefast og kan hvad hun vil, hun elsker at ligge og sove hos mig og hygge med de andre. hun er lige blevet 1 år her d. 13. April 2009. Cassiopeia er her fra Danmark af.



Naanok Malik er min store albino-dreng på 1 år, han har boet her siden Januar måned og er faldet rigtig godt til, i starten bed han enormt meget men det har vi fået rettet op på. Han elsker nye udfordringer og oplevelser, men har det bedst med menensker han kender og stoler på. Han er meget legesyg og hopper og danser dagen lang, Han hedder Naanok da han ligesom en isbjørn sætter sig på bagbenene hver gang der er noget nyt der skal udforskes. Han er meget opmærksom på alt hvad der sker omkring ham, en rigtig energi bombe :D



Guan Yin, er min Pastel angora pige på næsten 2 år, hun er flyttet herhjem for ikke så længe siden og er faldet rigtig godt til sammen med Cassiopeia. Hun er en legesyg og meget bestemt dame der ikke finder sig i alt. (hun har bestemt sig for at hun ikke kan lide Naanok, så lige nu bor pigerne og drengene adskilt) Yin er fra Tyskland ligesom Julian er.



Det var så lidt om mine 4 tosser  ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Soelberg`s SUN ferret


Bawa