Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

så gør vi det at vi plukker vor ilder( billedtråd )

Startet af tzari, 24. Maj 2009, kl. 01:33

tzari

Skal vi ikke lave en tråd med alle de stakkels plukkede dyr vi mopper når de fælder  :fnis:

Jeg kan da lige vise Myg jeg er i gang med at plukke  :fnis:


Vi stoppede halvejs da jeg pludselig opdagede noget af håret ikke sad løs og lavede 2 lyserøde mærker  :X :fnis:(underlig nok blev hun ikke sur var bare glad for at slippe for den løse pels)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Hey heyyyyy!!!!!
Er du sikker på det din ilder,for synes mistænkeligt de ligner en af mine med den pels :fnis: :lol:

Mine nyder også at få pelsen af,hvis defælder så voldsomt...de så ikke helt tilfreds med at skulle sidde stille til det,imens man plukker dem...men bagefter nyder de det

Namilla

Arh, den tråd skulle have været for 14 dage siden... der havde jeg nemlig en ilder der lignede en puddel... men nu har han smidt det hele, så nu ser han ikke sjov ud længere... (men Frynse er ikke begyndt at fælde endnu, så måske kan jeg være med, når han går igang...hvis den dreng altså nogensinde synes han skal af med sin vinterpels)