Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad skal jeg lige gøre?

Startet af Peewit, 22. December 2009, kl. 20:30

Peewit

Jeg passer min bror og svigerindes ilderpige og hun er en lille bitte sær en.
Hun har den idé at hun kun vil spise når hun er i sit bur. Når jeg passer hende kan hun selvfølgelig ikke være i sit bur og jeg er en smule bekymret for om hun nu får nok at spise.
Er der nogen af jer, der har nogle forslag til hvordan jeg sikre mig, at hun får nok at spise og evt. til hvordan man kan få hende til at spise uden for buret også?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Line

Se om der kommer noget ud i den anden ende på hende og hvordan det ser ud :)

Bawa

Er der ikke noget som hun elsker at spise?
Så du er sikker på at hun får i hvert fald lidt :)

KariN

Doucksoup er noget de fleste ildere elsker og der er godt med proteiner osv. i, jeg ville lave en protion og give hende det (og så lade hende have adgang til tørfodder hele tiden selvfølgelig) Doucksoup'en burde også give hende lidt sul på kroppen, du skriver jo at hun er meget lille :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Peewit

Der kommer ikke meget ud, så kan ligesom regne ud at hun ikke spise ret meget.
Har haldigvis konstaterer her til morgen at hun da har spist en del i løbet af natten.

Hun har hele tiden adgang til tørfoder, men hun er slet ikke intresseret i at spise når hun er ude. Hun vil ikke engang have nogen form for godbid. Kan slet ikke få listet noget i hende når hun er ude. Forstår hende simpelthen ikke.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3