Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

vif snak

Startet af Amazing Ferret, 22. Juni 2009, kl. 20:56

Amazing Ferret

Citat fra: Julie Dato 22. Juni 2009, kl. 20:54
hold kæft hvor har I mange tilmeldte.. :fnis: jeg har kun:

Fritz - Senior/hanner/vildfarvet/kastreret
Zeph - Senior/Angora/hanner, tæver/pastel

Er zeph både en han og en hun  :fnis:

[besked=tzari]Offtopic fra "vif hvem kommer". Her kan diskuteres klasseskift/sammenlægninger og konstruktiv kritik af VIF. Person angreb tollereres ikke[/besked]

Anne

det er fordi klasserne er slået sammen, erika :)

Maria. troede felina skulle i sort?

Julie

Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. Juni 2009, kl. 20:56
Citat fra: Julie Dato 22. Juni 2009, kl. 20:54
hold kæft hvor har I mange tilmeldte.. :fnis: jeg har kun:

Fritz - Senior/hanner/vildfarvet/kastreret
Zeph - Senior/Angora/hanner, tæver/pastel

Er zeph både en han og en hun  :fnis:
Citat fra: Anne Dato 22. Juni 2009, kl. 21:26
det er fordi klasserne er slået sammen, erika :)

Maria. troede felina skulle i sort?

anne said it  :P

Amazing Ferret

Hvordan kan det være der er nogen som ved tingene og andre ikke gør?

Hvor mange af jer har fået en bekræftelse på i har betalt og hvilke klasser i er kommet i? Jeg har hørt nada fra VIF(hvilket jeg synes er så uprofessionelt)

Julie

jeg har fået bekræftelse på hvilken klasse mine er kommet i.. tror også den gælder for betaling, for den kom først da jeg havde betalt.. det er efterhånden lang tid siden jeg fik den.. kan se mailen er fra d. 10. marts..

Anne

jeg arh vist også fået bekræftelse på de 4 første og ikke på lua, altså jeg har fået at vi dehun er med men ikke hvilken klasse. Men det får jeg jo at se når vi kommer frem. Mon ik det ernoget senior pastel :fnis:

Katrine

Nogen der ved hvornår der er sidste tilmelding til VIF? - Og om der overhovede er flere pladser?

- Hvis der er, overvejer jeg om jeg skal tage med :)

Men er lidt lost.
Jeg har læst det der står på VIFś hjemmeside.

Ville høre om der evt. skulle være nogle der kunne guide mig lidt?
Ildere: Loppen & Bamse

Julie

Du kan prøve at sende dem en mail :)

Black Diamond

Jeg har fået tilmeldings skema også på mine. Jeg får et nyt snart når jeg får styr på mine hvalpe til sommer. Det siger de da :)

Anne: Ja Felina kom i Vildtfarvet. Hun har en gylden maske i hovdet og de går efter de tyske standarter og der er hun en black sabel. Så desværre. Men nu har jeg jo to andre der kommer i den klasse så det er ok syndes jeg. Hun skal op mod 3 af hendes søstre også så de er også endt der..

Metnil

Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. Juni 2009, kl. 20:30

Malakai - Senior - Vildtfarvet - kastreret



Endnu engang tak fordi du tager ham med på mine vegne søde :) - En engel du er!  <3

Amazing Ferret

Citat fra: Metnil Dato 22. Juni 2009, kl. 23:12
Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. Juni 2009, kl. 20:30

Malakai - Senior - Vildtfarvet - kastreret



Endnu engang tak fordi du tager ham med på mine vegne søde :) - En engel du er!  <3

Det skal du ikket takke mig for :) Jeg takker dig fordi jeg må tage ham med ;)

Anne

Citat fra: Black Diamond Dato 22. Juni 2009, kl. 22:43
Jeg har fået tilmeldings skema også på mine. Jeg får et nyt snart når jeg får styr på mine hvalpe til sommer. Det siger de da :)

Anne: Ja Felina kom i Vildtfarvet. Hun har en gylden maske i hovdet og de går efter de tyske standarter og der er hun en black sabel. Så desværre. Men nu har jeg jo to andre der kommer i den klasse så det er ok syndes jeg. Hun skal op mod 3 af hendes søstre også så de er også endt der..
Jeg vr ellers sikker på at sort klassen er black self og black solid slået sammen.

Katrine

Har gjort men har ikke fået noget svar  :(
Ildere: Loppen & Bamse

Line

Jeg har fået at vide at sidst efrist for indsending af Skema er d. 3 august.

Jeg synes du skulle skrive og høre om du kunne melde dine ildere til, og sende dem skemaet med på dem samtidig, så de ved hvilke dyr det drejer sig om.
Da jeg skrev ind for noget tid siden var det i hvert fald intet problem at få reserveret en plads til en hvalp :)

Katrine

Citat fra: Line Dato 23. Juni 2009, kl. 23:04
Jeg har fået at vide at sidst efrist for indsending af Skema er d. 3 august.

Jeg synes du skulle skrive og høre om du kunne melde dine ildere til, og sende dem skemaet med på dem samtidig, så de ved hvilke dyr det drejer sig om.
Da jeg skrev ind for noget tid siden var det i hvert fald intet problem at få reserveret en plads til en hvalp :)

Ja, det kan godt være at jeg skulle gøre det :)
Er bare lidt lost, hehe.
Ved ski ikke om jeg kan hitte ud af det
Ildere: Loppen & Bamse