Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

vif snak

Startet af Amazing Ferret, 22. Juni 2009, kl. 20:56

CMS

Du kan sagtens sende os en mail med info om dine dyr, og vi gør alt, hvad vi kan, for at få plads til alle dyr  :)
Mange hilsner Christina

Amazing Ferret

Citat fra: CMS Dato 24. Juni 2009, kl. 10:18
Du kan sagtens sende os en mail med info om dine dyr, og vi gør alt, hvad vi kan, for at få plads til alle dyr  :)

Ved du noget om hvorfor der er nogle som har fået bekræftigelse og andre ikke har?

Line

jeg skrev ind en uge eller to efter jeg havde betalt første plads og bad om en bekræftigelse... Men så kom den også :)

Amazing Ferret

Citat fra: Line Dato 24. Juni 2009, kl. 16:27
jeg skrev ind en uge eller to efter jeg havde betalt første plads og bad om en bekræftigelse... Men så kom den også :)

Man burde ikke bede om den :fnis:

Line

Nej, men det kan jo være de udsender den når de modtager betaling, men ikke har modtaget betalingen...

Amazing Ferret

Citat fra: Line Dato 24. Juni 2009, kl. 16:36
Nej, men det kan jo være de udsender den når de modtager betaling, men ikke har modtaget betalingen...

Jeg har betalt for 5 og senere tilmeldte jeg en mere :)
Men jeg ikke modtaget noget på de 5 :P

Men det er også lige meget, gider ikke slås for at få en skide bekræftigelse

Anne

Det kommer jo nok hen af vejen. Det vigtigste er at vi har de pladser vi har betalt for :) Det er måske også svært at give klasseinddelinger så tidlit for dte kan vel ændre sig nu hvor der er åbent for tilmeldinger igen? Altså måske en klasse ikke skal slåes sammen med en ande alligevel osv? Jeg er spændt på hvordan det kommer til at se ud til sidst (og om jeg vinder  :P )

Black Diamond

Jaaaa jeg vil også vinde :dans:

Line

edit til mit tidligere indæg. Det skyldes ikke betalingen for jeg har lige fået bekræftelse på Zéya efter jeg indsendte skema i går, og har ikke betalt endnu...