Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Et opråb (lang)

Startet af Black Diamond, 3. Juli 2009, kl. 06:12

Black Diamond

Jeg vil gerne brokke mig lidt i den her tråd nu :X. Jeg er nemlig godt gammeldags træt af sure mennesker der altid skal ødelægge det for andre.
Mennesker der når de ikke får deres vilje ,bliver mave sure og  tager alt energien fra folk der gerne vil gøre noget for ilderverdenen. Jeg tænker på Træf og udstillinger.
Det er ingen hemmelighed at jeg gerne ville være med til at lave en udstilling. Men nej hvor gider jeg bare ikke al den sure mave fis alle vegne fra.
Når jeg tænker på vores VIF udstilling så bliver jeg ked af det fordi jeg føler folk er utaknemmelige. Det kræver så lidt at bare være taknemmeligt. For en gangs skyld bare prøve at give Vif en chance for at vise de kan give os det vi håber på. Hvorfor skal vi altid være så utaknemmelige. Er der nogen der ved hvor meget det koster at lave en udstilling? Hvor mange mennesker der går på arbejde hver dag og for vores skyld giver mange 1000 for at vi kan få en god dag.Hvor mange kræfter og tid man skal bruge?
Jeg kan godt forstå at der ikke er flere udstillinger i Danmark. Det er bare for surt at stå med alene. Det var jo netop derfor HDI stoppede. De lagde så mange penge og kræfter ud af egen budget. Men hvad var takke. Ja folk tænker endda stadig kun på de sure ting ved HDI når man har den oppe og vende.
Nu hørte jeg en der siger at hun ikke følte sig velkommen endnu ! Der kommer nye regler, der bliver igen taget hensyn til os.De siger undskyld til os!!! Og der sker ingen forskel! folk er totalt lige glade med det og går mere op i deres egne sure maver. Jeg er ked af det og flov over det, selvom det ikke er mig der klager.
Jeg har virkelig ondt af de mennesker der sidder og bruger alt deres fritid på at vi skal få en dejlig dag.
Selvom vi helt sikket får en super dag og selvom det måske ikke er så slem som jeg får det til at lyde her. Så kan jeg alligevel ikke lade vær med at tænke på alle dem der ligger tid og penge i det her.
Jeg spørger bare hvorfor man  altid skal gøre det så surt for folk.
Det er sq ikke kun jer selv og vif i gør det surt for. Men også alle dem der skal høre på jer. Jeg kan blive så vred over det. Jeg fatter ikke man kan være det bekendt.
Jeg er godt klar over at denne tråd sikkert bliver slettet.. Men jeg siger bare min mening. I dette tilfælde syndes jeg det er ok. Der er sikkert folk der er enige med mig.
Jeg syndes det er uretfærdig at man skal havde ødelagt sit gode humør af folk der kun tænker på dem selv, for det er det jeg føler folk gør.
Jeg vil så gerne havde stået på hænder for Ilder folk og give min hobby og alle en gave som jeg drømte om. At lave et ilder blad som man kunne få sammen med nogle andre ting i en ilder klub jeg ville lave. Jeg havde det hele parat og kunne starte det op i dag hvis det var. Indtil en sagde til mig hvordan jeg ville blive hadet for det hvis jeg skrev noget i det blad som ikke alle var enige i.
Jeg har bare lyst til at give folk og ilderverden en gave som jeg ville stå for. Men igen for jeg bekræftet at det tør jeg bare ikke risikere.
Vi skal ikke være enige om alt. Ingen kæledyrs forums /verdner er det. Men hvorfor kan man ikke give plads til at alle har en mening og den er deres ret som medlem på et forum. Det er ok at sige den og vi kan godt være venner alligevel, at vi ikke kan lave folk om.Det skal vi heller ikke og hvis bare man kunne forstå at der er ingen der melder sig ind på en forum for at fortælle hele verden hvor onde de er over for deres dyr,men for at være sammen med os om deres hobby. Jeg er slev slem til at være efter folk der ikke gør ting på en måde jeg syndes er ok. Men jeg syndes ærligt talt det er synd at det skal være sådan. Kald mig dobbeltmoralsk. Jeg er ikke altid venner med alle. Men hey vi skal alle være her :ja:
Jeg har mest lyst til at droppe ud af ilderverden igen igen. Bare nyde mine dyr og ikke bekymre mig om hvem er mener hvad og hvorfor.Sikke et lykkeligt liv jeg ville få!
Men jeg bliver alligevel. For jeg må acceptere at sådan har det altid været.. Men noget lort det er det :(.

Derfor siger jeg undskyld til alle dem jeg har trådt over tærne og håber jeg kan starte på en friskt. Jeg er allerede ved at forene mig med mange af dem der før var mine værste uvenner. Jeg syndes livet er for kort til at man ikke kan sige undskyld og ikke kan tilgive andre. >:|
Jeg kan kun slutte denne plader med at sige at jeg er ked af det fordi det er så hårdt at være ny avler og være med til at give folk noget at mig selv for at vi kan nyde vores ildere og vores kæle dyr sammen.Man ser på mine fejl og ikke på alt det gode. Jeg har så mange ideer i hovedet jeg gerne ville gøre for jer for ilderne og for mig selv.Der er stor glæde ved at give. Men gider ikke den enorme ballade :'(. Alle dem der ville gøre det surt for mig. Og at det ville gå i vasken fordi jeg løb surt i det. Jeg håber inderligt at det aldrig sker for Vif. At i ved at der er mange der sidder og kigger med på siderne og faktisk bare er kede af det ,men ikke siger noget fordi man ikke gider blandes ind i det.
Jeg siger min mening, det har jeg altid gjort. Og det er den i har hørt nu. ;)

Mvh Black Diamond

Pipvig

Flot skrevet!
Jeg ved ikke så meget om så meget, da jeg jo er ny her, men jeg synes at det er rigtig flot skrevet.

Bawa

synes det er helt i orden at du siger din mening maria :)
jeg kender bare ikke en fis til sagen, så kan ikke rigtig sige mere, hehe.

KittAnderson

Rigtig rigtig flot skrevet. er rigtig rigtig enig. (:
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

cibatuchsi

kan kun sige som de andre skriver. rigtig godt skrevet.