Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så er det snart nu

Startet af Black Diamond, 26. August 2009, kl. 01:01

Black Diamond

Så er der lige nu 10 dage og 8 timer og 58 sek til Vif åbner dørene for os alle sammen. Og jeg GLÆÆÆÆÆÆÆDER mig... Sommerfulge i maven. Maling på fingre og utrolig træt af at tælle cm på en linial. Den gode nyhed er at jeg fik sammenført mine dyr i dag (og lidt i går) Så nu er der fred i familien. Den dårlige er.. Jeg har ikke mere guld mailing :o Må købe en til på fredag..

cibatuchsi

ja nu er der ikke længe til.
vi glæder oz også som små børn juleaften. 8) 8)
havde det nu været sølv du mangler så havde jeg, men guld kan jeg desværre ikke klare...

lille_jill

Jeg mangler liiiige at Chuckys halehår skal vokse ud og så skal kræet have ordnet tænder. Men så er vi også klar :D

Hvornår på dagen åbner de egentligt?

PiaLyng

wuhuuu :dans:
Selvom jeg bare skal være Kylle-pusher, Bur-udlåner og Heppekor så glæder jeg mig også meget :dans:
Og håber jeg kan klare det :) *krydser fingere*

KittAnderson

Jeg har også fundet ud af at komme med. Så jeg glæder mig også ! :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Citat fra: KittAnderson Dato 26. August 2009, kl. 10:48
Jeg har også fundet ud af at komme med. Så jeg glæder mig også ! :D

Hyggeligt :-D!

Bawa


Black Diamond

9 dage og og 8 timer og 50 minutter til Vif Åbner dørene for os. Der står på deres hjemmeside at de startet med at tage folk ind kl 9:00 Lørdag morgen.
Update. Jeg er ved at være færdig med de fleste ting. Jeg skal bare havde styr på dyrne nu. De skal i bad alle sammen. Jeg fandt endelig en shampo der ikke var parfyme i. Så det gør jeg kan give dem lækker pels uden man kan lugte det  :dans: De skal havde ordnet øre og jeg skal tjække op på deres negle. I går blev mine sponser gaver hændtet :dans: Det er stadig kommet helt bag på mig det lige pludselig var nu :P Men wee jeg glæder mig endnu mere nu.. Nu sker det snart :dans:

cibatuchsi

puha ja nu der ikk længe til. jeg mangler stadig at få syet lidt til buret men det bliver gjort i weekenden...
glæder mig meget til at møde en masse af jer.

Julie

jeg glæder mig også sygt meget, men for sørensen hvor får jeg travlt her den næste uges tid.

PiaLyng

Selvom vi ingen dyr skal have med får vi godtnok også travlt  :X
Vi skal have fundet kasser til alle kyllerne - hentet bur for Maria - ordne de bure jeg låner ud og have pakket bilen - som vi ikke har endnu da steffen er igang med at bytte :X!

Samtidig har jeg en masse ting som skal ordnes til når hvalperne flytter herhjem :-$!

Men er glad for jeg ikke også skal have dyr med.

Anne


Line

Er I andre allerede så langt!?  :o Jeg er kun kommet til hvad jeg skal spise denne weekend  :lol:

Black Diamond

Haha Line.. Jamen det med maden den dag tør jeg slet ikke tænke på. Jeg har mine to børn med til Udstilling. Men der er ikke caffe på skolen. Jeg ved ikke helt hvordan jeg ordner maden heller :-$ Men på den anden side.. jeg kan sikkert ikke få en bid ned hele dagen, før præmie udelingerne er givet ud :fnis:

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato 28. August 2009, kl. 00:12
Haha Line.. Jamen det med maden den dag tør jeg slet ikke tænke på. Jeg har mine to børn med til Udstilling. Men der er ikke caffe på skolen. Jeg ved ikke helt hvordan jeg ordner maden heller :-$ Men på den anden side.. jeg kan sikkert ikke få en bid ned hele dagen, før præmie udelingerne er givet ud :fnis:
her satser vi på at få passet de to "store" men på den anden side kan det jo være en kæmpe oplevelse for sólvá. hmm den må jeg lige få overvejet.
det med maden. ja det havde jeg heller ikke lige fået tænkt på. kunne godt være jeg skulle få lavet nogen sandwich til at tage med.