Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling

Startet af Amazing Ferret, 2. November 2009, kl. 19:18

Katrine

jubiii jeg skal så meget med, selvom jeg aldrig har været til udstilling før.
Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

#16
Citat fra: Cille Dato  2. November 2009, kl. 19:59
Jeg er også tilmeldt med 7 stk og venter og ser om jeg kan få flere pladser :lol:

Så i er advaret nu,for jeg går i tænke boks med bur tema og jeg er en kreativ person :fnis:


Ja som har vundet TO gange i træk :X Syndes du skal lade os andre komme til nu.. Ikke flere bure fra dig nu tak.. :P :lol:

Cille

Nej nej.... jeg regner med at forsætte og engang kommer der nok champion certifikat til bur tema :lol:
VM i bur pynt :lol:

Katrine

Hvordan tilmelder man flere, der er jo kun plads til en?
Ildere: Loppen & Bamse

cibatuchsi

Citat fra: Cille Dato  2. November 2009, kl. 19:59
Jeg er også tilmeldt med 7 stk og venter og ser om jeg kan få flere pladser :lol:

Så i er advaret nu,for jeg går i tænke boks med bur tema og jeg er en kreativ person :fnis:

ja man tør jo næsten ikk stille op...gg
ej skal vist kun have løbegård med;)

Cille

Man tilmelde en af gangen.... men behøver kun at udfylde,(som der står her i tråden en gang) dyrenes oplysninger  på nyt skema..... der står tilmelde flere,når man har sendt på den første.
Så forsætter man bare med en af gangen og som sagt står de alm oplysninger der,og det kun dyrene man skal tilføje

Amazing Ferret

Citat fra: kaslejne Dato  2. November 2009, kl. 20:04
Hvordan tilmelder man flere, der er jo kun plads til en?

Når du har trykket tilmeld så spørger den om du vil tilmelde flere

Black Diamond

#22
Citat fra: Cille Dato  2. November 2009, kl. 20:04
Nej nej.... jeg regner med at forsætte og engang kommer der nok champion certifikat til bur tema :lol:
VM i bur pynt :lol:

Hey ja!!! Vi skal da havde en Champion til vores bur udstillinger.. Godt idé

Præmie: En hjemmesyet hængekøje-- Lige som du best kan lide det Ik :lol:

Katrine

Citat fra: Amazing Ferret Dato  2. November 2009, kl. 20:07
Citat fra: kaslejne Dato  2. November 2009, kl. 20:04
Hvordan tilmelder man flere, der er jo kun plads til en?

Når du har trykket tilmeld så spørger den om du vil tilmelde flere

ahh okay, er semi bare alm. pels?

Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret


Cille

#25
Citat fra: cibatuchsi Dato  2. November 2009, kl. 20:06
Citat fra: Cille Dato  2. November 2009, kl. 19:59
Jeg er også tilmeldt med 7 stk og venter og ser om jeg kan få flere pladser :lol:

Så i er advaret nu,for jeg går i tænke boks med bur tema og jeg er en kreativ person :fnis:

ja man tør jo næsten ikk stille op...gg
ej skal vist kun have løbegård med;)


Jo kom nu...kan godt li at have lidt kamp og synes det sjovt og se hvad andre finder på

Shamua


Vh. Marianne

Katrine

Super :)
Hvad med:

Deltager antal: Voksne:     Børn:

Altså det er kun mig der udstiller, men ved ikke om min mor køre eller om jeg kan få et lift, så skal jeg bare skrive 1.
Og koster det noget at deltage, altså 150 kr pr ilder, men koster det noget for en selv.?
Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

Citat fra: kaslejne Dato  2. November 2009, kl. 20:12
Super :)
Hvad med:

Deltager antal: Voksne:     Børn:

Altså det er kun mig der udstiller, men ved ikke om min mor køre eller om jeg kan få et lift, så skal jeg bare skrive 1.
Og koster det noget at deltage, altså 150 kr pr ilder, men koster det noget for en selv.?

Jeg har kun krydset en af i voksen og nej det koster ingenting for udstilleren

Katrine

Citat fra: kaslejne Dato  2. November 2009, kl. 20:12
Super :)
Hvad med:

Deltager antal: Voksne:     Børn:

Altså det er kun mig der udstiller, men ved ikke om min mor køre eller om jeg kan få et lift, så skal jeg bare skrive 1.
Og koster det noget at deltage, altså 150 kr pr ilder, men koster det noget for en selv.?

Og i farve hvad gør jeg der?
Opdrætteren har skrevet black self. på papirene, men har fået at vide at hun er standart?
Ildere: Loppen & Bamse