Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dansk Ilder Udstilling

Startet af Amazing Ferret, 2. November 2009, kl. 19:18

tzari

5 ildere herfra.

selvom det irritere mig der er SÅ få der får præmier og der er en sort klasse men ingen lys standard klasse(hvormange rigtig sorte er der lige i dk og hvormange lys standard  :X...)
CitatKlasser oprettes kun med 4 eller flere ildere, er der færre ildere i en klasse vil denne blive slået sammen med en anden klasse. Når vi er nødsaget til at slå klasser sammen, vil vi forsøge at gøre det så hensigtsmæssigt som muligt, på en måde hvor der ikke bliver for stor forskel på ildere i hver klasse.

Præmiering i klasserne

4-5 dyr – 1. præmie

6-10 dyr – 1. og 2. præmie

11-15 dyr – 1., 2. og 3. præmie

16 dyr og opefter – 1., 2., 3. og 4. præmie
(www.ilder.dk)

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Amazing Ferret - Glæder du dig til at se en del af "dine hvalpe" til udstillingen :P?

Jeg kommer med 3 - Hexia, Zukqu og Tubo :)

Shamua

Nogen der kan hjælpe mig? Hvis man skal tilmelde en albino er det så hvid eller andre farver?

Vh. Marianne

alvin


www.fraekkefritter.dk

PiaLyng

Citat fra: Shamua88 Dato  2. November 2009, kl. 20:52
Nogen der kan hjælpe mig? Hvis man skal tilmelde en albino er det så hvid eller andre farver?

Hvid

Peewit

Jubii.... En udstilling i jylland.. Jeg tror da nok også lige jeg kommer.. :dans:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Julie

#52
fuck yeah! så er mine dyr tilmeldt.. ærgrer mig dog bare en smule over at næsefejl kan trække ned, ævbæv..men jeg glæder mig helt sindssygt! :D

Shamua

Citat fra: Julie Dato  3. November 2009, kl. 00:17
fuck yeah! så er mine dyr tilmeldt.. ærgrer mig dog bare en smule over at næsefejl kan trække ned, ævbæv..men jeg glæder mig helt sindssygt! :D
JA lidt ærgeligt når man har en ilder med, med to næsefejl.. :P

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Min den ene har en "ekstra" negl, tror i den tæller ned ;) plejer godt nok bare at klippe den ned når jeg klipper negle på ham, da det bare er død negl.

Soelberg`s SUN ferret


vi kommer også med 4 ildere  :dans:

(host host så håber jeg virkelig ikke at der kommer noget i vejen denne gang  :-$)

Peewit

hvor meget mon ilderen "må" bide før den bliver disket?!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Citat fra: Peewit Dato  3. November 2009, kl. 11:25
hvor meget mon ilderen "må" bide før den bliver disket?!

Min yngste ilder var slet ikke bidefri da vi var på VIF. Jeg sagde det bare til ilderbæren, som planlagde det, så der ikke var så meget ventetid, og så sagde hund et videre til dommeren. Det lykkedes dem endda at komme igennem det hele uden nogen blev bidt. :D Mener at det accepteres nap/få bid fra de helt unge dyr, mens seniore og veteraner absolut ikke må. Hvor meget kommer an på dommeren  :)

Peewit

Citat fra: Line Dato  3. November 2009, kl. 11:30
Citat fra: Peewit Dato  3. November 2009, kl. 11:25
hvor meget mon ilderen "må" bide før den bliver disket?!

Min yngste ilder var slet ikke bidefri da vi var på VIF. Jeg sagde det bare til ilderbæren, som planlagde det, så der ikke var så meget ventetid, og så sagde hund et videre til dommeren. Det lykkedes dem endda at komme igennem det hele uden nogen blev bidt. :D Mener at det accepteres nap/få bid fra de helt unge dyr, mens seniore og veteraner absolut ikke må. Hvor meget kommer an på dommeren  :)

Ja for noget siger mig nemlig at min den yngste ikke lige vil kunne modstå fristelsen af fremmede hænder...! Men må jo bare melde hende til og håbe på det bedste...!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3